Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Hoi, hoe kan ik een video van GTA IV naar YouTube uploaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Heb je uberhaüpt zelf op Youtube gekeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leon1994 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Heb je uberhaüpt zelf op Youtube gekeken? volgensmij bedoelt hij via GTA IV video editor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 (bewerkt) Onder C:\Users\gebruikersnaam\Documents\Rockstar Games\GTA IV\Videos\Rendered op Win7. Je moet wel zorgen dat de video's zijn gerendered. Bewerkt: 28 april 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Het staat in het GTA IV forum, dus ik bedoel van IV ja. Ik heb windows xp, hoe render je de video's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 GTA IV opstarten, naar het video-editor menu gaan. Filmpje maken/loaden. Druk dan op Export to gallery op een gewenste kwaliteit. Wacht dan. Dan staat het filmpje opgeslagen in C:\Documents And Settings\gebruikersnaam\Rockstar Games\GTA IV\Videos\Rendered. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.