ricco-john-deere Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Hallo, Ik heb gta IV opnieuw geinstalleerd daarvoor had ik een savegame gedownload die deed het wel en ik heb hem nu weer dezelfde gedownload en nu komt er dit Wie kan mij helpen de groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 je hebt xliveless nodig om andermans savegames te kunnen gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricco-john-deere Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Ik heb gewoon die savegame van op deze site bij downloads en dan savegames en dan die van out of missions ofzo en die deed het de vorige keer ook en nu niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 lees het eens, je hebt xliveless nodig om andermans savegames te kunnen gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricco-john-deere Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 Waar kan ik dat precies vinden, en ik had dat de vorige keer niet nodig waarom nu wel dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 (bewerkt) Vorige keer had je dat waarschijnlijk toch al in je GAT IV root staan. XLiveless kan je hier vinden. Of klik hier voor de directe download. Plaats het in je GTA IV root. Dus normaal onder C:\Program Files\Rockstar Games\GTA IV Plaats dan je savegames in C:\Users\Cameron\Documents\Rockstar Games\GTA IV\savegames Je moet zelf het mapje savegames aanmaken. Klaar is Keez P.S: Dit is voor Windows 7 Bewerkt: 30 april 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.