daanverheijke Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 het lukt niet om online te gaan. als ie een speler moet zoeken vind ie er geen. en ik weet niet egt hoe het werkt Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 het lukt niet om online te gaan. als ie een speler moet zoeken vind ie er geen. en ik weet niet egt hoe het werkt Ik denk dat het komt omdat heel weinig mensen het spelen mischien niemand? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Daarnaast is die multiplayer gebaseerd op oude technieken. Reageren
daanverheijke Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 dus kort om ik kan gewoon niet online? of er is op dat momend niemand. (als dat het geval is geef me dan een tijdt waneer er veel mensen spelen) Thank You Reageren
Lantyz Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 GTA2 heeft zelf geen game finder. Wel kun je gebruik maken van de Game Hunter; daar is altijd wel iemand online om tegen te spelen. Reageren
daanverheijke Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 i know maar ik weet niet hoe die nou prsies werkt en ik heb het op internet opgezocht zelf met filmpjes maar ik weet nog steets niet hoe die werkt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.