Jump to content

Ik ben op zoek naar een reis-laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is wel een acer.

Vooral als je er veel mee gaat reizen lijkt me dat helemaal niet handig omdat die dingen erom bekend dat ze snel kapot gaan.

Ik had een Acer en toen ik er een half uurtje IV mee speelde was het moederbord kapot irri.gif mijn PB PC is gister ook al overleden sad2.gif

Duh :7 Laptops zijn ook niet gemaakt voor zulke zware games zoals GTA IV :7
Geplaatst:

Het is wel een acer.

Vooral als je er veel mee gaat reizen lijkt me dat helemaal niet handig omdat die dingen erom bekend dat ze snel kapot gaan.

Ik had een Acer en toen ik er een half uurtje IV mee speelde was het moederbord kapot irri.gif mijn PB PC is gister ook al overleden sad2.gif

Duh :7 Laptops zijn ook niet gemaakt voor zulke zware games zoals GTA IV :7

Dus als iemand een zwaar spel installeert en speelt dan gaat meteen zijn moederbord kapot irri.gif , wat denk je zelf?

Geplaatst:

Die Accer lijkt me inderdaad wel een goede, heeft iemand nog een betere of zal ik die kopen?

Geplaatst: (bewerkt)

Die Accer lijkt me inderdaad wel een goede, heeft iemand nog een betere of zal ik die kopen?

Ik zou nog eventjes verder kijken, Acers gaan snel kapot en Acer heeft een klantenservice van niets, mijn laptop was kwijtgeraakt bij Acer toen ik hem wilde reparerennosmile.gif

Bewerkt: door Casss

Ik zou nog eventjes verder kijken, Acers gaan snel kapot en Acer heeft een klantenservice van niets, mijn laptop was kwijtgeraakt bij Acer toen ik hem wilde reparerennosmile.gif

Ik heb nu een jaar een Acer, geen problemen mee, één keer dat ie te warm was maar dat was een kwestie van de koeling goed schoon maken.

Ook als ik een probleem indiende kreeg ik meestal binnen een uurtje een reactie wat ik moest doen...

En bovendien, als Acer snel kapot gaat zou het toch toeval zijn, de hardware erin is van dezelfde fabrikant als anders maar er komt een andere buitenkant omheen :7

Bewerkt: door Zamg0d1
Geplaatst:

Ik heb nu een jaar een Acer, geen problemen mee, één keer dat ie te warm was maar dat was een kwestie van de koeling goed schoon maken.

Ook als ik een probleem indiende kreeg ik meestal binnen een uurtje een reactie wat ik moest doen...

Dan had jij geluk nosmile.gif

Geplaatst:

En natuurlijk veel mensen in mijn omgeving die Acer gebruiken en er geen problemen mee hadden.

Ik bedoel, als Acer zo slecht is he.. Waarom is het dan zo'n groot bedrijf? Dat zegt wel iets. Bedrijven met slechte producten zullen heus niet zo groot worden...

Geplaatst:

*facepalmt*

Ten eerste, laptop's kunnen niet zomaar kapot. Al gooi je er Crysis of GTA IV op het hoogste tegenaan, het ergste wat hij kan doen is vastlopen.

Ten tweede, Acer is redelijk slecht als het om pc's en laptops gaat. Je krijgt allemaal onzin OEM troep waar je geen steek aan hebt, de pc's zelf gaan redelijk kort mee, en bestaat de service uit vijf-jarige kindertjes.

Acer is zo'n groot bedrijf, omdat de meeste mensen geen idee hebben wat belangerijk is bij een pc, dus kijken ze maar naar de mooie verkoop praatjes. Kennelijk zijn die van Acer het best/meest voorkomend.

Rakker, het is jouw keuze, maar weet wel dat de service van Acer niet bepaald fantastisch is. Zo heeft een vriend van mij een kapotte Acer pc gehad, die moest minstens een maand wachten tot zijn pc gerepareerd kon worden (terwijl het volgens mij gewoon ging om een kapotte HDD, wou Acer er meteen een nieuwe HDD, DVD speler én grafische kaart in duwen. DVD speler was moeilijk te verkrijgen, en Acer vertikte het om de pc te repareren zonder alle componenten te hebben)

• 3 weken later...
Geplaatst:

*facepalmt*

Ten eerste, laptop's kunnen niet zomaar kapot. Al gooi je er Crysis of GTA IV op het hoogste tegenaan, het ergste wat hij kan doen is vastlopen.

Ten tweede, Acer is redelijk slecht als het om pc's en laptops gaat. Je krijgt allemaal onzin OEM troep waar je geen steek aan hebt, de pc's zelf gaan redelijk kort mee, en bestaat de service uit vijf-jarige kindertjes.

Acer is zo'n groot bedrijf, omdat de meeste mensen geen idee hebben wat belangerijk is bij een pc, dus kijken ze maar naar de mooie verkoop praatjes. Kennelijk zijn die van Acer het best/meest voorkomend.

Rakker, het is jouw keuze, maar weet wel dat de service van Acer niet bepaald fantastisch is. Zo heeft een vriend van mij een kapotte Acer pc gehad, die moest minstens een maand wachten tot zijn pc gerepareerd kon worden (terwijl het volgens mij gewoon ging om een kapotte HDD, wou Acer er meteen een nieuwe HDD, DVD speler én grafische kaart in duwen. DVD speler was moeilijk te verkrijgen, en Acer vertikte het om de pc te repareren zonder alle componenten te hebben)

1 van deze wellicht wat, redelijk krachtig lange accu en laag gewicht?

http://azerty.nl/1-1236-277958/asus-ul30jt-rx008x-core-i5-520.html

http://azerty.nl/1-1237-273957/acer-aspire-timelinex-5820tg-4.html

Geplaatst:

Ik zou de Asus pakken en wel omdat die A, betere specs heeft. B, Asus is kwalitatief beter als Acer, ookal is het een redelijk onbekend bedrijf onder consumenten. En C, omdat het formaat kleiner is (13 ipv 15 Inch) en hij minder zwaar weegt wat natuurlijk prettig is als het gaat om een een reis laptop.

Geplaatst:

Ik zou de Asus pakken en wel omdat die A, betere specs heeft. B, Asus is kwalitatief beter als Acer, ookal is het een redelijk onbekend bedrijf onder consumenten. En C, omdat het formaat kleiner is (13 ipv 15 Inch) en hij minder zwaar weegt wat natuurlijk prettig is als het gaat om een een reis laptop.

Kan je op de ASUS simpele spellen als SA afspelen? Is de accuduur bij licht gebruik van tien uur redelijk naar waarheid? Is dit de beste voor dat bedrag?

Geplaatst:

- San Andreas zal hij zeker trekken. Misschien niet op very high, maar wel op een normale speelbare wijze

- Neem de opgegeven accu duur van een fabrikant, haal er een uur af en je komt ongeveer op de werkelijke accutijd uit.

- Of het de beste optie is, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het een goede keuze zou zijn. De perfecte laptop bestaat niet, want dan zou je hem zelf moeten samenstellen wat ik jouw prijsrange niet mogelijk is.

Geplaatst:

Ik zou niet teveel geld aan een reis laptop hangen, de accu duur verslijt toch met de jaren..Ikzelf zou voor een Sony Vaio gaan(iets duurder, maar je hebt er echt mooie/lichte modellen tussen).

Als je gewoon goed omgaat met je accu, wat betekend: Helemaal opladen, gebruiken, en pas weer opladen als Windows aangeeft dat de accu bijna leeg is, blijft hij wel redelijk in vorm. Als je telkens je laptop gaat laden als de accu nog 50% vol is bijvoorbeeld, krijg je wel een lamme accu. Maar dat geld voor alle accu's hoor, ook bij mobile telefoons e.d. Eventueel kun je over een paar jaar weer eens een nieuwe kopen als je accu begint te slijten. Kost meestal ongeveer 80 tot 120 euro gemiddeld. Best fors, dus zorg goed voor hem!

Bewerkt: door Sprunk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...