Jump to content

EFLC opstarten vanuit GTAIV

jvj

Recommended Posts

Is het mogelijk? Ik krijg wel zo'n keuzemenu als ik iv opstart, of ik iv of EFLC wil spelen. Maar als ik eflc aanklik komt erop om zo'n download te betalen. Maar ik heb het spel op een schijfje. Is het mogelijk? Niet dat ik het zo hard nodig heb hoor, maar het is makkelijk om game te laden enzo :dans: . Opgelost

Nog een vraag: ik kan gtaiv niet online spelen omdat er opkomt dat ik ingelogged moet zijn bij RGSC terwijl dat niet meer bestaat? :cab:

JVJ

Bewerkt: door jvj
Delen op andere websites

Is het mogelijk? Ik krijg wel zo'n keuzemenu als ik iv opstart, of ik iv of EFLC wil spelen. Maar als ik eflc aanklik komt erop om zo'n download te betalen. Maar ik heb het spel op een schijfje. Is het mogelijk? Niet dat ik het zo hard nodig heb hoor, maar het is makkelijk om game te laden enzo :dans: .

Nog een vraag: ik kan gtaiv niet online spelen omdat er opkomt dat ik ingelogged moet zijn bij RGSC terwijl dat niet meer bestaat? :cab:

JVJ

RGSC bestaat wel...emo.gif Het is een afkorting voor Rockstar Games Social Club.knipoog.gif En je moet je op Rockstar Games Social Club registreren en dan inloggen om verder te kunnen, maar er moet ergens iets staan van dat je dat bericht kunt negeren.yep.gif

Delen op andere websites

RGSC bestaat wel...emo.gif Het is een afkorting voor Rockstar Games Social Club.knipoog.gif En je moet je op Rockstar Games Social Club registreren en dan inloggen om verder te kunnen, maar er moet ergens iets staan van dat je dat bericht kunt negeren.yep.gif

Ik ga nog eens patch 6 proberen, omdat ik RGSC niet heb verwijdert toen de patch het vroeg...

Delen op andere websites

dat heeft de patch zelf gedaan.

Daarbij word de disc versie van EFLC in een aparte folder geinstalleert en is volledig stand alone in tegenstelling tot de DLC's apart downloaden. Hierdoor is dit keuzescherm niet mogelijk.

Delen op andere websites

dat heeft de patch zelf gedaan.

Daarbij word de disc versie van EFLC in een aparte folder geinstalleert en is volledig stand alone in tegenstelling tot de DLC's apart downloaden. Hierdoor is dit keuzescherm niet mogelijk.

Dat is ongeloofelijk kut. :zz:

Ik heb nou gepatched met patch 6 en nou kan ik nog niet online op IV. :bonk:

Bewerkt: door jvj
Delen op andere websites

En als je RGSC opnieuw installeert? Via de disk?

als je gta IV er af gooit en alles op nieuwe er op zet?

Daar zat ik aan te denken. Het zal wel opgelost zijn dan, maar ik wou een kortere oplossing. Ik ga het morgen ofzo uitproberen. :cya:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...