S.W.A.T. Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Nou ik heb sinds vandaag de uitbreidingen van GTA IV binnen. Ik ben dus van plan om ze allebei 100% uit te spelen. Ik heb nu alleen een probleem bij armpje drukken, ik kan maar niet winnen, 1x lukt nog wel maar 2x niet. Hoe hard ik ook die rechter stick heen en weer schudt ik verlies steeds. Heeft iemand een goede manier om armpje druk te winnen? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Bij mij werkt het altijd om het op een bepaalde manier vast te houden. Ik hou de stick tussen m'n wijs en middelvinger. Dan beweeg ik 'm snel heen en weer. Zo lukt het mij goed, ik win ze dan alledrie. Reageren
Nissan Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Keep in mind dat het in het The Lost clubhuis het makkelijkst is. Probeer het dus altijd daar. Ik gebruik mijn duim en beweeg die als een parkinson patient heen en weer, en win zo binnen 15 seconden . Reageren
leon1994 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Als je dit op de pc doet krijg je helemaal rsi problemen Reageren
jorgwkp Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 JHoe moet je armpje drukke ik snap er niks van ik doe alle knopjes probere die ik heb een niks doet het Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 JHoe moet je armpje drukke ik snap er niks van ik doe alle knopjes probere die ik heb een niks doet het Welke console speel je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.