GekkieJ01 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 [b]Type[/b]: Logo [b]Stijl[/b]: Abstract [b]Grootte[/b]: Zelfde grootte als een normaal logo [b]Voorbeeld[/b]: Hieronder het oude logo En ik wil het liefst een beetje zo'n achtergrond [b]Tekst[/b]: HA$J Clan met groene dikgedrukte letters [b]Rand[/b]: Zwarte rand [b]Kleuren[/b]: Groene letters en een zwarte achtergrond. [b]Render[/b] (optioneel): / [b]Extra[/b] (optioneel): Neem de tijd, des te beter en mooier het logo wordt. Ik hoop wel een antwoord te krijgen. Reageren
Deluxo Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Wil je dat logo op dat plaatje of wil je een geheel nieuw logo? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Ik wil het liefst een geheel nieuw logo als dat kan. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Echt helemaal niemand? Ik dacht wel dat dit een makkelijke aanvraag was... Reageren
Remcconen Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Ik heb wat geprobeerd. Ben benieuwd wat je er van vind. Bewerkt: 5 mei 2010 door Remcconen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik heb wat geprobeerd. Ben benieuwd wat je er van vind. Hij ziet er al goed uit, alleen ik heb nog 1 vraag... Kan je de achtergrond een beetje zanderig maken? Een beetje op dat plaatje die ik gaf met dat mannetje. Als dit niet lukt zeg dat dan even. Reageren
Remcconen Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik heb de achtergrond opnieuw gemaakt, maar nu in het bruin. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.