tuningboy Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Ik heb de xbox versie van Gta: Sa maar ik heb het heel moeilijk met de missies van zero, ik geraak er niet door gewoon... dus is mijn vraag of je die missies van zero moet doen, dus kan je zonder de misies van zero ook verder gaan in het spel en in las venturas geraken en zo het spel verder uitspelen en dan bv helemaal op het einde de missies van zero doen? Bewerkt: 21 juni 2005 door tuningboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 je kan wel verder gaan met het spel, tis gewoon een zijmissie, check eens de zoekfunctie of neus eens wat rond in het sa gedeelte misschien zijn er andere mensen met het zelfde probleem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 als je ook zegt welke missie het is kan ik wel helpen vooral bij die gene dat je in de lucht moet vliegen. (eerst de 3 links doen dan de moter in het noorden en dan het busje bij pier 69 ongeveer dan omkeren en in een regte lijn vliegen, je tank zal dan half leeg zijn) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 je kan ook gewoon altijd de code doen van: Destroy All Traffic All vehicles loaded into the games memory will be blown up. Black, White, R Trigger, L Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, L Trigger voor meer Xbox cheats:Check dit topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 is die cheat er ook voor de pc ? ik heb wel blaas alle auto's op die dicht bij zijn cpktnwt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Bij die missie zat ik ook zeer lang!! Khaat hem! :angry: Bij het minste foutje mag je het al vergeten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tuningboy Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ok al bedankt voor de antwoorden! Mijn vraag is beantwoord dus de mods kunnen kiezen wat ze met dit topic doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Topic laten rusten. Als je eens de zoekfunctie gebruikt zal je zien dat er nog al verschillende topics over bestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.