Jump to content

Camera buggd.


sean5874

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb me loginscript weer ff geédit, en nu wil ik dat de player een camerabeeld te zien krijgt als hij nog niet ingelogd is. Dat probeer ik te bereiken met deze code:

public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(logged[playerid] == 0) {
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SetSpawnCamera(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"Welcome to The Dutch RolePlay Clan.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you have already an account, please login by using /login [pass] before playing.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you are new here, please use /register [pass] to make an new account.");
GameTextForPlayer(playerid,"Register by using /register (password)", 5000, 5);
return 1;
}}

public SetSpawnCamera(playerid)
{
SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000);
}

Met SetSpawnCamera word dus de camera naar een bepaald gebied gezet als de player nog niet is ingelogd. Probleem is dat de camera niet werkt, maar de rest wel.

Weet hier iemand een oplossing voor?

Greetz,

sean5874

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb me loginscript weer ff geédit, en nu wil ik dat de player een camerabeeld te zien krijgt als hij nog niet ingelogd is. Dat probeer ik te bereiken met deze code:

public OnPlayerSpawn(playerid) {
if(logged[playerid] == 0) {
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
SetSpawnCamera(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"Welcome to The Dutch RolePlay Clan.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you have already an account, please login by using /login [pass] before playing.");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you are new here, please use /register [pass] to make an new account.");
GameTextForPlayer(playerid,"Register by using /register (password)", 5000, 5);
return 1;
}}

public SetSpawnCamera(playerid)
{
SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000);
}

Met SetSpawnCamera word dus de camera naar een bepaald gebied gezet als de player nog niet is ingelogd. Probleem is dat de camera niet werkt, maar de rest wel.

Weet hier iemand een oplossing voor?

Greetz,

sean5874

Mischien werkt die nu

public OnPlayerSpawn(playerid) 
{
   if(logged[playerid] == 0) 
   {
       TogglePlayerControllable(playerid, 0);
       SetSpawnCamera(playerid);
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"Welcome to The Dutch RolePlay Clan.");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you have already an account, please login by using /login [pass] before playing.");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you are new here, please use /register [pass] to make an new account.");
       GameTextForPlayer(playerid,"Register by using /register (password)", 5000, 5);
   }
       return 1;
}

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zit je dit:

SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000);

Niet gewoon op de plek waar spawncamera staat ??

~Shotyoudie

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zit je dit:

SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000);

Niet gewoon op de plek waar spawncamera staat ??

~Shotyoudie

Het in een aparte functie zetten was eigelijk een slappe poging om het te verhelpen :$

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zit je dit:

SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000);

Niet gewoon op de plek waar spawncamera staat ??

~Shotyoudie

Het in een aparte functie zetten was eigelijk een slappe poging om het te verhelpen :$

Ik zie nietecht een probleem dus ik denk dat komt door een ander script dat heb ik zelf heel vaak gehad probeer dat script (als het een GM is:zonder filterscripts laden) anders op lvdm gamemode zetten en verder niks laden. als hij het dan nog niet doet ligt het aan het script.

~Shotyoudie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...