sean5874 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Hallo, Ik heb me loginscript weer ff geédit, en nu wil ik dat de player een camerabeeld te zien krijgt als hij nog niet ingelogd is. Dat probeer ik te bereiken met deze code: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(logged[playerid] == 0) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetSpawnCamera(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"Welcome to The Dutch RolePlay Clan."); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you have already an account, please login by using /login [pass] before playing."); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you are new here, please use /register [pass] to make an new account."); GameTextForPlayer(playerid,"Register by using /register (password)", 5000, 5); return 1; }} public SetSpawnCamera(playerid) { SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000); } Met SetSpawnCamera word dus de camera naar een bepaald gebied gezet als de player nog niet is ingelogd. Probleem is dat de camera niet werkt, maar de rest wel. Weet hier iemand een oplossing voor? Greetz, sean5874 Reageren
Mkb122 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Hallo, Ik heb me loginscript weer ff geédit, en nu wil ik dat de player een camerabeeld te zien krijgt als hij nog niet ingelogd is. Dat probeer ik te bereiken met deze code: public OnPlayerSpawn(playerid) { if(logged[playerid] == 0) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetSpawnCamera(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"Welcome to The Dutch RolePlay Clan."); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you have already an account, please login by using /login [pass] before playing."); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you are new here, please use /register [pass] to make an new account."); GameTextForPlayer(playerid,"Register by using /register (password)", 5000, 5); return 1; }} public SetSpawnCamera(playerid) { SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000); } Met SetSpawnCamera word dus de camera naar een bepaald gebied gezet als de player nog niet is ingelogd. Probleem is dat de camera niet werkt, maar de rest wel. Weet hier iemand een oplossing voor? Greetz, sean5874 Mischien werkt die nu public OnPlayerSpawn(playerid) { if(logged[playerid] == 0) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SetSpawnCamera(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"Welcome to The Dutch RolePlay Clan."); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you have already an account, please login by using /login [pass] before playing."); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,"If you are new here, please use /register [pass] to make an new account."); GameTextForPlayer(playerid,"Register by using /register (password)", 5000, 5); } return 1; } Reageren
sean5874 Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Helaas werkt het nog steeds niet Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 waarom zit je dit: SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000); Niet gewoon op de plek waar spawncamera staat ?? ~Shotyoudie Reageren
sean5874 Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 waarom zit je dit: SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000); Niet gewoon op de plek waar spawncamera staat ?? ~Shotyoudie Het in een aparte functie zetten was eigelijk een slappe poging om het te verhelpen :$ Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 waarom zit je dit: SetPlayerCameraPos(playerid, 1093.2806,-1158.6945,64.5000); SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1093.2845,-1158.6902,64.5000); Niet gewoon op de plek waar spawncamera staat ?? ~Shotyoudie Het in een aparte functie zetten was eigelijk een slappe poging om het te verhelpen :$ Ik zie nietecht een probleem dus ik denk dat komt door een ander script dat heb ik zelf heel vaak gehad probeer dat script (als het een GM is:zonder filterscripts laden) anders op lvdm gamemode zetten en verder niks laden. als hij het dan nog niet doet ligt het aan het script. ~Shotyoudie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.