Jump to content

wat is jouw favorite radiostation in de episodes?


edgardn123

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jvj

    4

  • Tommy-Vercetti

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

  • edgardn123

    2

Ik vind Vladivostok FM leuk door de liedjes; ik ken ze bijna allemaal van de ECHTE radiostations. En ik vind net als jimmifitz Self-Actualization FM een stomme radiostation.emo.gif Maar ik kan me herinneren dat er een soortgelijk topic is waar je hierover een mening kunt geven. En dat staat ook gewoon ergens in GTA IV: General.knipoog.gif Maar dat geldt volgens mij niet voor The Episodes.puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het over die liedjes die alleen in de episodes te horen zijn, jimmy.

in gta 4 zijn sommige stations ook aanwezig maar dan met andere liedjes.

ik heb het over de liedjes die te horen zijn in de episodes

Link to comment
Delen op andere websites

IV: Liberty Rock Radio, L.C.H.C., Tuff Gong, Massive B, The Journey. En sommige nummers van andere stations.

TLaD: Aangezien de standaard radio altijd op Liberty Rock Radio en L.C.H.C. staat, laat ik hem staan voor het echte ruige biker gevoel.

TBoGT: Het dezelfde stations zijn in TLAD, maar ik luister hier naar RamJam, K109, en de rest ga ik nog verkennen.

Real World: Joe FM, Goldies Radio (regionaal) en soms Radio 2, alhoewel ik die echt al beu ben. :bonk: Maar sommige programmas gaan nog, als het oudere muziek is uit de 70's of de 80's. De nieuwe muziek op de radio SUCKT.

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...