Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 GTA IV: ElectroChock Independence FM TBoGT: Vladivostok FM Independence FM TLaD: Geen Reageren
jvj Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) GTA IV: ElectroChock Independence FM TBoGT: Vladivostok FM Independence FM TLaD: Geen Ik vind het wel zielig dat je vooral naar je eigen muziek luistert terwijl Rockstar mooie radiostations maakt. Jouw eigen muziek kan je op ieder ander moment van de dag al beluisteren. Bewerkt: 9 mei 2010 door jvj Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Ik vind de liedjes die R* erin stopt niet leuk hoor... Ken je dit topic? Die liedjes heb ik erin staan en dat geeft mij echt de GTA IV sfeer. Bewerkt: 12 mei 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren
Doomsdayer Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) GTA IV: Vladivostok FM San Juan Sounds TBoGT: Electro Choc TLAD: Zelfde als GTA IV. Bewerkt: 10 mei 2010 door Doomsdayer Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) Alleen Vice City FM is een extra radiostation. Electro Choc, K109 enz zijn ook radiostations in IV. Dus dan heb je het eigenlijk over IV. Maarja, ik vind Vice City FM het leukst. Er is wel muziek aangepast in sommige radiostations he (Ik denk allemaal xD) EDIT: Favo Radiostations zijn : Electro Choc , Beat 102.7 en San Juan Sounds Bewerkt: 15 mei 2010 door GrandTheftAuto-Jooriie Reageren
The360box Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 Vice city Fm in beide games. En vladivostok, wat ik scheef vind is dat alleen die nieuwe tracks op Vladivostok afgespeeld worden en niet de originele uit GTA 4. Electro Shok in GTA 4 vind ik ook wel lekker. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Geplaatst: 15 mei 2010 IV was het óf Broker óf ElectroChoc In de episodes heb ik vrijwel altijd Broker aanstaan (in TLAD soms wel LRR), de nieuwe rotzooi van ElectroChoc en Vladivostok kan ik niet tegen. De muziek van electrochoc vallen bij sommige nummers nog wel mee, maar bij anderen is het gewoon irritant gepiep, en dan ook nog die irritante AutoTune kut stem van die DJ, nee dankje. Vladivostok is gewoon niet mijn smaak. Reageren
Enesss Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Ik vindt vice fm beste, allen jammer dat radio broker enz geen leuke muziekjes meer hebben Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 bij mi die radio die zelf kan instellen en dan michael jackson muziek^_^ Reageren
Sunnysteffie Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Vladivostok FM & Electro Choc >>> Door Jacky-2007: Ontopic, dus deze bump is toegestaan.<<< Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Ramjam FM en LCHC. Reageren
StijnGTA Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Bij mijn liberty rock , LCHC en natuurlijk independed FM of iets dat er op zou moeten lijken Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 18 december 2011 Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Vice City FM, K109 The Studio, Vladivostok FM en Electro Choc. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 (bewerkt) San Juan Sounds. Is er btw geen favorietenlijstje zoals bij alle andere GTA's? Ik vind favorietenlijsten wel leuk. Kun je een beetje zien wat anderen leuk vinden. EDIT: Laat maar, heb al gevonden. Bewerkt: 5 maart 2012 door Maarten11 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.