Jump to content

Red Bull verboden voor Den Haagse school


onbekendeIV

  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. moet energy drinks verboden worden op scholen?

    • ja!
      11
    • nee!
      22
    • maakt mij niets uit!
      16
  2. 2. En als het verboden werd zou je dat erg vinden?

    • ja!
      19
    • nee!
      18
    • maakt mij niets uit!
      12


Recommended Posts

Ik heb zelf twee jaar lang iedere (school)dag energy drink gehad en ik moet zeggen dat het best lekker is. Het werkt erg oppeppend en ik heb er geen gevolgen van gehad. Ben niet afgestroomd en had nooit een futloos gevoel. Het is een drankje waar je verantwoordelijk mee om moet gaan als je er niet tegen kunt. Een verbod ben ik tegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    7

  • Dr.Oppai

    4

  • Jowx

    3

  • MegaPilot

    3

Bij mij op school Is energiedrank al verboden. Het kan in beslag worden genomen en je mag het na school komen ophalen.

Voortgezet speciaal onderwijs.

Voornaamste reden is denk ik wel dat merendeel van de leerlingen bij ons op school ADHD of een andere stoornis hebben waarbij Redbull en andere energie dranken kunnen meewerken aan het feit dat ze hyperactief worden.

Iets sterker dan cola kan je bij ons op school niet kopen. Tenzij je het ergens van iemand anders koopt.

Er wordt er ook redelijk streng op gecontroleerd.

Maar van mij mag het wel landelijk worden verboden. Voornamelijk zodat er minder mensen hyper actief worden, Waardoor in een klas meer mensen weer kunnen consenteren.

Maar als dat zo is dan merk ik zelf er niet veel van aangezien ze bij ons of school al energiedrank verboden hebben. Ik heb wel eens iemand stiekem in een hoekje van de school energiedrank zien drinken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Onzin. Op onze school word geen Energy Drink verkocht maar je mag het gewoon drinken en er zijn geen problemen. Als het verboden zou worden zou ik het wel erg vinden omdat ik het onzin vind als het verboden zou worden. Iedereen zou het gewoon moeten kunnen drinken op school..

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink het niet zo vaak. Soms is het wel eens lekker en dan drink ik altijd de suikervrije variant, dan doe je toch nog een beetje gezond! :bier:

die zijn echt zo vies, niet normaal.

Maar om ff terug te komen op het topic, van mij mag red bull verboden worden, zoalng andere maar neit verboden worden. een 250ml blikje red bull is ongeveer even duur als een monster van 500ml(de ripper is lekker, daaaaaaaaamn) en is daarmee neit eens lekkerder ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik drink het niet zo vaak. Soms is het wel eens lekker en dan drink ik altijd de suikervrije variant, dan doe je toch nog een beetje gezond! :bier:

die zijn echt zo vies, niet normaal.

Maar om ff terug te komen op het topic, van mij mag red bull verboden worden, zoalng andere maar neit verboden worden. een 250ml blikje red bull is ongeveer even duur als een monster van 500ml(de ripper is lekker, daaaaaaaaamn) en is daarmee neit eens lekkerder ofzo.

Ja dat klopt, het is alleen maar zo duur door de naam.

Als je het zo bekijkt mag het van mij ook wel verboden worden zolang andere energie drankjes zoals rodeo of bullit niet verboden worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Red Bull is kwalitatief wel de beste, dat proef je gewoon.

Zelf vind ik het belachelijk dat het verboden is, zolang het niet bij wet verboden is, zal ik het wanneer ik wil waar ik het wil drinken, ongeacht de regels. Desnoods loop je even het schoolterrein af, wat kan de school dan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Red Bull is kwalitatief wel de beste, dat proef je gewoon.

Zelf vind ik het belachelijk dat het verboden is, zolang het niet bij wet verboden is, zal ik het wanneer ik wil waar ik het wil drinken, ongeacht de regels. Desnoods loop je even het schoolterrein af, wat kan de school dan doen?

Je na laten blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Red Bull is kwalitatief wel de beste, dat proef je gewoon.

Zelf vind ik het belachelijk dat het verboden is, zolang het niet bij wet verboden is, zal ik het wanneer ik wil waar ik het wil drinken, ongeacht de regels. Desnoods loop je even het schoolterrein af, wat kan de school dan doen?

Je na laten blijven.

Ze mogen je geen straf geven voor iets wat je buiten de school doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze mogen je geen straf geven voor iets wat je buiten de school doet.

Onder school tijd wel.

Dan nog, als je IQ een getal met 2 of meer nummers is, zorg je er wel voor dat de leraren je niet zien (indien verboden).

Link to comment
Delen op andere websites

Ze mogen je geen straf geven voor iets wat je buiten de school doet.

Onder school tijd wel.

Dan nog, als je IQ een getal met 2 of meer nummers is, zorg je er wel voor dat de leraren je niet zien (indien verboden).

Daar stopt het voor velen. :7

Ik vind niet dat energiedrankjes verboden moeten worden. Misschien een verbod op school, dat is dan de keuze van de school. Maar in het algemeen verbieden zal toch nooit gebeuren en dat lijkt me ook niet nodig aangezien je zelf mag kiezen wat je drinkt.

Gisteren deelden ze zo'n drankjes uit, het was zo'n Burn Energy Shot. Ik heb het eens gedronken, maar eigenlijk voelde ik niet meer energie. Het smaakte trouwens helemaal niet lekker.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Hier WERD het al niet eens verkocht, iedereen koop het hier gewoon bij de AH.

Verder drink ik het zeer weinig, troep met amper smaak dat helemaal geen nut heeft.

Alleen voor sommige kinderen die druk worden door suiker heeft die zooi invloed, verder word ik wel gek van die idiote kinderen die hier door de school stuiteren omdat ze denken dat je er hyper van word :7

Weg met die nutteloze zooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...