Jump to content

Red Bull verboden voor Den Haagse school


onbekendeIV

  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. moet energy drinks verboden worden op scholen?

    • ja!
      11
    • nee!
      22
    • maakt mij niets uit!
      16
  2. 2. En als het verboden werd zou je dat erg vinden?

    • ja!
      19
    • nee!
      18
    • maakt mij niets uit!
      12


Recommended Posts

Bij ons op school is sowieso alle engery drank verboden behalve de sportdrankjes. Ik vind het niet zo probleem omdat ik ze bijna nooit drink omdat het niet zon positieve uitwerking op mij heeft als ik al gewoon wakker en vrolijk ben :clown: .

Ik moet wel zeggen dat ze wel degelijk helpen, ik heb wel eens dagen dat ik echt van vermoeidheid zowat omval. En als ik dan bijvoorbeeld die avond op het podium sta, dan drink ik er wel eens. Maar dan gewoon de simpele variant, een zilver blikje met rode randjes. Geloof 30 cent bij de Jumbo :puh: . Maar ik moet zeggen dat ik hem dan wel met afgrijzen opdrink, want het smaakt daadwerkelijk voor geen meter. Sportdrankjes drink ik dan weer wel vrij veel, zoals AA-drank en aquarius om inderdaad prestaties te verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    7

  • Dr.Oppai

    4

  • Jowx

    3

  • MegaPilot

    3

Er word altijd beweert dat je er hyper en dergelijke van word maar dat is nooit bewezen. Het is ook sowieso niet waar want ik drink ook van dat spul en ik word er amper hyper van en krijg er ook niet echt energy van. Verbieden heeft ook geen zin want dan drinken ze het gewoon in de pauze op bij de winkel oid. Nee dit is geen goed plan!

Link to comment
Delen op andere websites

Er word altijd beweert dat je er hyper en dergelijke van word maar dat is nooit bewezen. Het is ook sowieso niet waar want ik drink ook van dat spul en ik word er amper hyper van en krijg er ook niet echt energy van. Verbieden heeft ook geen zin want dan drinken ze het gewoon in de pauze op bij de winkel oid. Nee dit is geen goed plan!

En jij bent een hoog afgestudeerde professor in Energy Dranken wou je zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Er word altijd beweert dat je er hyper en dergelijke van word maar dat is nooit bewezen. Het is ook sowieso niet waar want ik drink ook van dat spul en ik word er amper hyper van en krijg er ook niet echt energy van. Verbieden heeft ook geen zin want dan drinken ze het gewoon in de pauze op bij de winkel oid. Nee dit is geen goed plan!

En jij bent een hoog afgestudeerde professor in Energy Dranken wou je zeggen?

mensen gaan denken dat ze druk worden maar eigenlijk heeft het hetzelfde effect als appelsap

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...