bigG Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 in het noorden van los santos staat boven een muziekwinkel vinyl countcown een bord met daarop 3 leden van love fist en het woord zelf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 :rolleyes: Wauw dat is me nog niet eerder opgevallen rij er bijna iedere dag langs goed gevonden Marty ik ga er ook maar eens een kijkje nemen heel erg leuk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 in het noorden van los santos staat boven een muziekwinkel vinyl countcown een bord met daarop 3 leden van love fist en het woord zelf Klopt, heb ik ook kortgeleden gezien onder het bord staat ''clear the gustard'' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Cool,ik heb deze nog niet gevonden. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) een stukje naar links staat het bord nog een keer edit: nu nog uitzoeken warom lid numer 4 (kent paul) er niet op staat Bewerkt: 21 juni 2005 door marty Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pimpsta Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 bij een van de missie bij woozie in las venturas als je the heist aan het plannen bent staat er een poster van love fist op eht presentatiebord Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Goed gevonde Goed werk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 op een radio zender k-rose of die andere met een k hoor je plotseling haar zeggen:''wat zal er van love fist gekomen zijn?'' Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djaa Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 dat met die radiozender is op k-dst Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 ja die idd Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 kent paul was geen lid maar volgens mij hun manager Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 24 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 speelde hij dan ook niet mee met de band? en stond hij niet op het podium bij die missie bij dat concert (dat er een bom in die auto zit en dat je zo hard mogelijk moet rijden) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Prutger Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Nee, Kent Paul was in VC een soort van manager van Love Fist. Ik heb trouwens wel het idee dat die andere gast waarmee Paul de hele tijd loopt misschien een ex-bandlid is? Hij klinkt zo bekend... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 24 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2005 Nee, Kent Paul was in VC een soort van manager van Love Fist.Ik heb trouwens wel het idee dat die andere gast waarmee Paul de hele tijd loopt misschien een ex-bandlid is? Hij klinkt zo bekend... ja dat vond ik ook Magger heet hij dacht ik alleen is die Magger niet helemaal lekker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts