Jump to content

Gta lost and dammed save map waarzo

mekane

Recommended Posts

Mijn Documenten. Daar staat als het goed is Episodes of Liberty City User Files. Ik heb geen IV Era game op de PC, maar ik denk dat het hetzelfde werkt als GTA SA.

Nee , je hebt het fout. Ze staan in C:\Users\Jouwnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames en dan bij user_getalletjes. Hier staan zowel de IV, TLAD en TBOGT saves.

Delen op andere websites

Mijn Documenten. Daar staat als het goed is Episodes of Liberty City User Files. Ik heb geen IV Era game op de PC, maar ik denk dat het hetzelfde werkt als GTA SA.

Ok hier een screenie of ik het goed heb

post-51794-1272569455,55.jpg

Delen op andere websites

^_^ ok, ja want ik wou het op me site zetten zodat mensen me Save game kunnen downloaden :)^_^^_^

Denk er wel aan dat als je met een online account speelt, dat anderen er niet mee kunnen spelen.

Delen op andere websites

^_^ ok, ja want ik wou het op me site zetten zodat mensen me Save game kunnen downloaden :)^_^^_^

Denk er wel aan dat als je met een online account speelt, dat anderen er niet mee kunnen spelen.

kunnen ze wel, maar dan heb je xliveless nodig

Delen op andere websites

Ok, ja tnx ik heb een ofline account want ik vind online niet zo lauw maar zijn dat echt de bestanden? die ik moet uploaden en zodat mensen er mee kunne spelen wel een gekke manier want bij gta iv is het minder makelijk als bij Gta EFLC ;) maar in iedergeval tnx en nog een fijne dag ;)

Delen op andere websites

Da's waar, maar daar ga ik niet vanuit.

@mekane: Ja dat zijn ze idd.

Delen op andere websites

Da's waar, maar daar ga ik niet vanuit.

@mekane: Ja dat zijn ze idd.

ok tnx voor de hulp allemaal! en ik hoop dat het werkt!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...