mekane Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Weet iemand misschien de save map van gta lost and dammed en balled of gay tony? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Mijn Documenten. Daar staat als het goed is Episodes of Liberty City User Files. Ik heb geen IV Era game op de PC, maar ik denk dat het hetzelfde werkt als GTA SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Mijn Documenten. Daar staat als het goed is Episodes of Liberty City User Files. Ik heb geen IV Era game op de PC, maar ik denk dat het hetzelfde werkt als GTA SA. Nee , je hebt het fout. Ze staan in C:\Users\Jouwnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames en dan bij user_getalletjes. Hier staan zowel de IV, TLAD en TBOGT saves. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Mijn Documenten. Daar staat als het goed is Episodes of Liberty City User Files. Ik heb geen IV Era game op de PC, maar ik denk dat het hetzelfde werkt als GTA SA. Ok hier een screenie of ik het goed heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Jep, klopt helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 ok, ja want ik wou het op me site zetten zodat mensen me Save game kunnen downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 kun iemand een savegame maken van TBOGT op ps3? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 ok, ja want ik wou het op me site zetten zodat mensen me Save game kunnen downloaden Denk er wel aan dat als je met een online account speelt, dat anderen er niet mee kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 ok, ja want ik wou het op me site zetten zodat mensen me Save game kunnen downloaden Denk er wel aan dat als je met een online account speelt, dat anderen er niet mee kunnen spelen. kunnen ze wel, maar dan heb je xliveless nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 ok, ja want ik wou het op me site zetten zodat mensen me Save game kunnen downloaden Denk er wel aan dat als je met een online account speelt, dat anderen er niet mee kunnen spelen. Ok, ja tnx ik heb een ofline account want ik vind online niet zo lauw maar zijn dat echt de bestanden? die ik moet uploaden en zodat mensen er mee kunne spelen wel een gekke manier want bij gta iv is het minder makelijk als bij Gta EFLC maar in iedergeval tnx en nog een fijne dag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 ok, ja want ik wou het op me site zetten zodat mensen me Save game kunnen downloaden Denk er wel aan dat als je met een online account speelt, dat anderen er niet mee kunnen spelen. kunnen ze wel, maar dan heb je xliveless nodig Da's waar, maar daar ga ik niet vanuit. @mekane: Ja dat zijn ze idd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mekane Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 ok, ja want ik wou het op me site zetten zodat mensen me Save game kunnen downloaden Denk er wel aan dat als je met een online account speelt, dat anderen er niet mee kunnen spelen. kunnen ze wel, maar dan heb je xliveless nodig Da's waar, maar daar ga ik niet vanuit. @mekane: Ja dat zijn ze idd. ok tnx voor de hulp allemaal! en ik hoop dat het werkt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.