a7xGTA Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 hee! weet iemand toevallig ofdat er een hack bestaat om online te spelen met xbox tegen pc of bestaat die niet? Gr Remco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Naar mijn weten niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Geen hack, wel een forumtoernooi waarbij je indirect wel tegen andere consoles kan gamen. Bij IV Open Tournaments strijden PC-, 360- en PS3 gamers tegen elkaar. Meer info hierover in het IV Open Tournaments Subforum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Geen hack, wel een forumtoernooi waarbij je indirect wel tegen andere consoles kan gamen. Bij IV Open Tournaments strijden PC-, 360- en PS3 gamers tegen elkaar. Meer info hierover in het IV Open Tournaments Subforum. dit laatste wist ik inderdaad maar dat is niet wat ik zocht in ieder geval bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Geen hack, wel een forumtoernooi waarbij je indirect wel tegen andere consoles kan gamen. Bij IV Open Tournaments strijden PC-, 360- en PS3 gamers tegen elkaar. Meer info hierover in het IV Open Tournaments Subforum. dit laatste wist ik inderdaad maar dat is niet wat ik zocht in ieder geval bedankt! het game zelf ga je niet tegen de xboxs en ps3 maar de score worden bij elkaar gezet en zo komt de oude score uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.