Jump to content

Ik heb ene probleem...


Pim88

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus zal ik mij meteen voorstellen.

Ik ben Pim en ben een Grand Theft Auto fan. Nu heb ik weer de nieuwe Grand Theft Auto 4 gekocht en geïnstalleerd.

Op heden ging het steeds goed tot ik bij de missie "High Dive" kwam. Ik bekijk het filmpje

vervolgens eindigt het filmpje en gaat het spel de missie laden. Ik kan heel lang wachten maar hij blijft laden.

Ik heb al de nieuwe updates geïnstalleerd maar helaas. Ik wil heel graag verder maar op dit moment gaat dit niet.

Wat moet ik nu doen. Is er een mogelijkheid dat ik die missie voorbij ga.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

Met vriendelijke groet,

Pim

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het missiescript beschadigd, in dat geval zou je even opnieuw moeten installeren. Ik raad je dus aan om dat als eerste te doen. Geen nood: daarbij blijven je savegames zonder meer bewaard. Als dat niet werkt kun je het beste ergens een savegame downloaden van voor die missie en dan kijken of de missie deze keer wel gewoon laadt.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het missiescript beschadigd, in dat geval zou je even opnieuw moeten installeren. Ik raad je dus aan om dat als eerste te doen. Geen nood: daarbij blijven je savegames zonder meer bewaard. Als dat niet werkt kun je het beste ergens een savegame downloaden van voor die missie en dan kijken of de missie deze keer wel gewoon laadt.

Oke dank je wel. Dan ga ik dat eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ik heb de zelfde probleem gehad je moet voor de missie Graphics op alle laagst zetten

en als de missie afgelopen is kan je alles weer terug zetten

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...