Pim88 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Hallo allemaal, ik ben nieuw hier dus zal ik mij meteen voorstellen. Ik ben Pim en ben een Grand Theft Auto fan. Nu heb ik weer de nieuwe Grand Theft Auto 4 gekocht en geïnstalleerd. Op heden ging het steeds goed tot ik bij de missie "High Dive" kwam. Ik bekijk het filmpje vervolgens eindigt het filmpje en gaat het spel de missie laden. Ik kan heel lang wachten maar hij blijft laden. Ik heb al de nieuwe updates geïnstalleerd maar helaas. Ik wil heel graag verder maar op dit moment gaat dit niet. Wat moet ik nu doen. Is er een mogelijkheid dat ik die missie voorbij ga. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Met vriendelijke groet, Pim Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Misschien is het missiescript beschadigd, in dat geval zou je even opnieuw moeten installeren. Ik raad je dus aan om dat als eerste te doen. Geen nood: daarbij blijven je savegames zonder meer bewaard. Als dat niet werkt kun je het beste ergens een savegame downloaden van voor die missie en dan kijken of de missie deze keer wel gewoon laadt. Reageren
Pim88 Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Misschien is het missiescript beschadigd, in dat geval zou je even opnieuw moeten installeren. Ik raad je dus aan om dat als eerste te doen. Geen nood: daarbij blijven je savegames zonder meer bewaard. Als dat niet werkt kun je het beste ergens een savegame downloaden van voor die missie en dan kijken of de missie deze keer wel gewoon laadt. Oke dank je wel. Dan ga ik dat eens proberen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 High Dive is een missie uit The Ballad of Gay Tony, dit is echter het Liberty City Stories forum. Bij deze verplaatst naar het Grand Theft Auto IV forum. Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Ik had dat bij de missie: Momma's boy. Ik heb toen eerst een andere missie gedaan. En daarna was het probleem opgelost. Reageren
jorgwkp Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Mijn gta loopt vast als hij moet laden wat zou het probleem zijn Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) ik heb de zelfde probleem gehad je moet voor de missie Graphics op alle laagst zetten en als de missie afgelopen is kan je alles weer terug zetten Bewerkt: 2 mei 2010 door dennis313 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.