ditmar154 Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 (bewerkt) ik heb net TBOGT uitgespeeld maar als ik hem nu op start krijg ik de fout melding dat die niet meer kan laden hoe kan ik me game weer spelen??? Bewerkt: 30 april 2010 door ditmar154 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 dan is je savefile corrupt geworden, kortom hij is niet meer speelbaar. Je zult nu de story opnieuw moeten beginnen of met xliveless een 100% savegame gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 30 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 0w lekker maar als ik nu dus bij tlad begin kan ik wel saven?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 ja, je kunt verder gewoon saven alleen die savegame niet meer gebruiken die je probeerde te laden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.