Cheers. Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 @NickOwnage: Hij bedoelde niet dat je twaalf jaar zou zijn. Hij bedoelde het sarcastisch, zoals; 'Jij gedraagt je als een twaalf jarige. En zoals jij je nu gedraagt vindt ik dat Zombiespeed zich een stuk volwassener gedraagt. Ontopic: Ik zit te twijfelen of ik hem ga kopen of niet. Al mijn vrienden hebben hem, maar ik persoonlijk hou niet zo van first person shooters. Ik vindt ze wel leuk, maar niet voor elke dag. Maar als ik die trailers bekijk begin ik hevig te twijfelen. En voor zestig euro koop ik liever TDU 2. Of zal ik TDU 2 laten schieten voor Black Ops? Multiplayer begint na een tijdje te vervelen Reageren
vice Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Dan heb je nog Single Player, Zombies en arcade mode als je je in MP verveelt . Maar ik zou 'm wel kopen, ik ben normaal ook geen fan van shooters, maar Call of Duty vind ik dan weer wel leuk. De verhaallijn is ook leuk om te volgen dus ja... Ik vind 'm het geld wel waard. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Zegt iemand die 13 is. Jah en, hij gedraagt zich een stuk volwassener dan jij En bij mij hoef je niet in m'n profiel te kijken, dat zie je gewoon aan m'n nickname Dus dames, gewoon lief zijn voor elkaar hea Iedereen heeft gewoon zijn eigen mening, zit elkaar eens niet zo op de kast te jagen Overigens ben ik zelf heel slecht in Black Ops Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Lol, jou heb ik nog nooit gezien. Gaat ie oordelen over mij. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Zo, zijn de meiden klaar met ruziemaken? :o Anyway, weet iemand waarom sommige servers niet in de server lijst staan op de PC? M'n clanservers staan er bij mij niet en die zijn dus ook heel vaak leeg. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Anyway, weet iemand waarom sommige servers niet in de server lijst staan op de PC? M'n clanservers staan er bij mij niet en die zijn dus ook heel vaak leeg. Misschien omdat de servers niet goed bereikbaar zijn door slechte verbinding? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Anyway, weet iemand waarom sommige servers niet in de server lijst staan op de PC? M'n clanservers staan er bij mij niet en die zijn dus ook heel vaak leeg. Misschien omdat de servers niet goed bereikbaar zijn door slechte verbinding? Dat is het niet, want de games laggen niet. Ik kan onze servers wel inkomen met een Console command, maar ze worden niet herkend door Treyarch oid. :S Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 >>> Door Visser23: Gedragen a.u.b. Nu weer mooi ontopic en ophouden met ruziemaken. <<< Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ik ben nu eerste prestige. Jeeeeeeeeeeej.... Stomme verrekte **** godv******* kle** servers! Ik vind nooit een game, e heb ve l la an lag. Ze mogen die PS3 wel eens patchen voor die extre-me laaa a aa ag. Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Vandaag de hele dag zowat met Nick gegamed. Heb vandaag meer dan 1000 kills gemaakt. Zit nu rond de 9900 kills, alleen ze beginnen me nu echt te erg te campen en daarom ben ik denk ik voor vandaag gestopt. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Prestige 15 behaald level 40.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ik zit nog maar in prestige 1 en ik ben Black Ops nu al spuug zat. Elke keer als ik goed bezig ben is het connection interrupted. Reageren
Flokkert Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Prestige 15 behaald level 40.. WTF, Je win streak staat op 1? Fail of niet? Zou je ook een screen van je K/D en zo kunnen laten zien? :$ Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 (bewerkt) Men winstreak 1 ja kweet ook niet, ik heb hoger gehaald beetje gebugged I guess. Hier men k/d Weinig kills omdat ik altijd SnD speel haal je niet veel kills mee. Bewerkt: 22 januari 2011 door Nemean^inf Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 Lol, inderdaad ontzettend weinig kills. Ik zit bijna bij Prestige 6 en heb zo'n 18000 kills. Games played staat ook op 1700 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.