NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Zo, vanmiddag ff twee videotjes geüpload. Hier zijn ze: Lol 2e filmpje faalt. Reageren
Mark B. Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Gelukkig had ik mijn normale level wel weer terug toen in ingame ging . Ik dacht even dat ik 'normale leven' las. Hebben sommigen ook nog steeds last van vastlopers (op de PS3)? Ik vind het echt zwaar vervelend, en slecht dat dit niet gepatched kan worden. En op de een of andere manier gebeurt het alleen als ik echt heel goed bezig ben online. Jep. Ze nemen de moeite niet om de PS3 te patchen. Ze patchen wel, maar dan op bugs en shit. De online verbinding vergeten ze even. En als ik eens bovenaan sta met een hoge score: connection interrupted. Alsof het gepland is! Treyarch is bezig met het maken van een patch, alleen weet niemand wat er gepatched wordt. Bron! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 (bewerkt) Ik ben nu zelf ook bezig met filmpjes. Ik heb er een gemaakt maar faalt ook wel een beetje. Ik zet hem er zo op. http://www.youtube.com/watch?v=aPYv0MkuwCk&feature=feedu Bewerkt: 24 januari 2011 door NickOwnage Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Jeej, Nick en ik hebben van Zwierd gewonnen met BO Zwierd stond 4-13 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Ja, wij moesten tegen hem. Vet grappig. De hele dag speel ik al slecht. Mijn Killdeath is weer naar beneden. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Ik zal zometeen ook ff een Black Ops vid uploaden van een game in Nuketown. Nuketown is eigenlijk ook de enige map die ik speel, want de andere vind ik allemaal stom en mn clanserver is 24/7NuketownTDM. xD Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Vorig weekend eerste hacker gezien op BO... Hij had godmode ofzo. Zielig. Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Vorig weekend eerste hacker gezien op BO... Hij had godmode ofzo. Zielig. Nick en ik zijn er zoveel tegen gekomen Zonet ff met Nick Combat Trainig gedaan, maar als ik dan weer gewoon Online ga ik mn Emblem en Background weg. Hoe kan dit? Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Vorig weekend eerste hacker gezien op BO... Hij had godmode ofzo. Zielig. Heb je wel report gedaan? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) Vorig weekend eerste hacker gezien op BO... Hij had godmode ofzo. Zielig. Heb je wel report gedaan? Zeker, doe ik altijd Zonet ff met Nick Combat Trainig gedaan, maar als ik dan weer gewoon Online ga ik mn Emblem en Background weg. Hoe kan dit? Als je een match speelt zou het terug naar normaal moeten gaan volgens mij... Tenzij er staat "Notice: Your stats have been reset." Bewerkt: 25 januari 2011 door Axelectric_ Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Vorig weekend eerste hacker gezien op BO... Hij had godmode ofzo. Zielig. Godmode voor COD? Dat kan niet in hacks, dan moet diegene de eigenaar zijn van de server. Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Vorig weekend eerste hacker gezien op BO... Hij had godmode ofzo. Zielig. Heb je wel report gedaan? Zeker, doe ik altijd Zonet ff met Nick Combat Trainig gedaan, maar als ik dan weer gewoon Online ga ik mn Emblem en Background weg. Hoe kan dit? Als je een match speelt zou het terug naar normaal moeten gaan volgens mij... Tenzij er staat "Notice: Your stats have been reset." Nou, hij zegt niet van "Your stats have been reset" Naja, dan ga ik geen Combat Training spelen Reageren
thug Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 hey,ik heb juist clipje gemaakt maar goe zet ik dat op mijn pc? Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Cool spel, alleen ik heb het denk ik een week gespeeld en daarna niet meer. Ik mis toch soms gewoon de oude CoD's zoals 2 & 4, die heb ik toen lang genoeg gespeeld. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 hey,ik heb juist clipje gemaakt maar goe zet ik dat op mijn pc? Maak eerst en vooral eens een account aan op www.callofduty.com. Link dat account met je PSN ID of Xbox Gamertag en ga in-game. Ga nu naar file share en druk op 'select clip for playback' en dan op 'render clip'. Dan zou de clip moeten verschijnen op www.callofduty.com/theater. Ik denk dat je hem daarna gewoon moet downloaden en uploaden naar youtube. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.