Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar klopt het dat je via die Render Clip geen filmpjes van meer dan 30 seconden kan uploaden? :7 Zoiets staat er bij mij, dat `Render Clip` staat vervaagd, dat je er dus niet op kan drukken, snap jij dat?

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Maar klopt het dat je via die Render Clip geen filmpjes van meer dan 30 seconden kan uploaden? :7 Zoiets staat er bij mij, dat `Render Clip` staat vervaagd, dat je er dus niet op kan drukken, snap jij dat?

Dat klopt, je kan maximum clips van 30 seconden uploaden.

Geplaatst:

Maar je kan ook vanaf het begin iets opnemen van meer dan 30 seconden of moet je zo´n speciaal iets ervoor hebben?

Geplaatst:

juist één probleem mijn geboortedatum klopt nooit.heb al vanalles geprobeert lukt gewoon niet.

Het is een Amerikaanse site. Eerst komt de maand en dan pas de dag.. :7

Geplaatst: (bewerkt)

lol dat weet ik ook hoor,ma lukt nog altijd niet.zal nog eens proberen.

EDIT:eindelijk gelukt

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Ik was met een vriend aan het quickscopen op nuketown op ene moment zat ik hem de hele tijd te achtervolgen en kwam hij uit het niets op mij afgevlogen. Leek wel even tikkertje. :7

Geplaatst:

GA NOOIT MET BOERBANAAN COD BO SPELEN.

Ik speelde dus vanmiddag met hem. Had een stuk of 10 helikopters en alles op WMD. Had 179 kills en 20 deaths ofzo. Dus hij mij steeds kicken, toen weer joinen hij weer boos. schater.gif

Geplaatst:

Ik speelde dus vanmiddag met hem. Had een stuk of 10 helikopters en alles op WMD. Had 179 kills en 20 deaths ofzo. Dus hij mij steeds kicken, toen weer joinen hij weer boos. schater.gif

179 kills? :puh:

Zijn er meer mensen die net als ik de storyline zo mooi vinden dat ze hem ook al 5 keer hebben uitgespeeld? :puh:

Geplaatst:

179 kills? puh2.gif

Zijn er meer mensen die net als ik de storyline zo mooi vinden dat ze hem ook al 5 keer hebben uitgespeeld? puh2.gif

Combat Training ^^

Geplaatst:

Hihi, ik was niet boos hoor, maar ik vond je irritant, want ik had hem ingesteld op invite only en je kwam er nog steeds in :7. Maargoed, ik wou graag even oefenen met een vriend van me die nog niet zo goed is. :puh:

Geplaatst:

Zijn er meer mensen die net als ik de storyline zo mooi vinden dat ze hem ook al 5 keer hebben uitgespeeld? :puh:

Hierzoow, ik 4x uitgespeeld.

Geplaatst:

Zo na een tijdje afwezigheid ben ik weer terug hiero, op CoD: Black Ops ben ik nu LvL 45 5de Prestige. Ik heb een K/D van 2.30 en een win/los van 1.16 . Prestige ga ik (denk ik) niet meer doen sinds ik veel clanbattles via gamebattles doe. Verder vindt ik dat Black Ops het op de xbox zonder problemen doet, maar ik vind dat de klassieke dedicated servers gewoon aan de PC-Spelers moesten geven!

Geplaatst:

Haha met mn vrienden Combat Training gedaan. Das echt zo fcking grappig xd.

Dan zie je zo: 1(ik). 100 k/d 3

2. 30 k/d 49

3. 11 k/d 67

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...