Jimmiefitz Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Maar klopt het dat je via die Render Clip geen filmpjes van meer dan 30 seconden kan uploaden? Zoiets staat er bij mij, dat `Render Clip` staat vervaagd, dat je er dus niet op kan drukken, snap jij dat? Reageren
Velaro Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Maar klopt het dat je via die Render Clip geen filmpjes van meer dan 30 seconden kan uploaden? Zoiets staat er bij mij, dat `Render Clip` staat vervaagd, dat je er dus niet op kan drukken, snap jij dat? Dat klopt, je kan maximum clips van 30 seconden uploaden. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Maar je kan ook vanaf het begin iets opnemen van meer dan 30 seconden of moet je zo´n speciaal iets ervoor hebben? Reageren
thug Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 juist één probleem mijn geboortedatum klopt nooit.heb al vanalles geprobeert lukt gewoon niet. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 juist één probleem mijn geboortedatum klopt nooit.heb al vanalles geprobeert lukt gewoon niet. Het is een Amerikaanse site. Eerst komt de maand en dan pas de dag.. Reageren
thug Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 (bewerkt) lol dat weet ik ook hoor,ma lukt nog altijd niet.zal nog eens proberen. EDIT:eindelijk gelukt Bewerkt: 25 januari 2011 door thug Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Was lachen met Reinder, soort van verstoppertje spelen met RC-XD enzo. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 Ik was met een vriend aan het quickscopen op nuketown op ene moment zat ik hem de hele tijd te achtervolgen en kwam hij uit het niets op mij afgevlogen. Leek wel even tikkertje. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 GA NOOIT MET BOERBANAAN COD BO SPELEN. Ik speelde dus vanmiddag met hem. Had een stuk of 10 helikopters en alles op WMD. Had 179 kills en 20 deaths ofzo. Dus hij mij steeds kicken, toen weer joinen hij weer boos. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 26 januari 2011 Rapport Geplaatst: 26 januari 2011 GA NOOIT MET BOERBANAAN COD BO SPELEN. Ik speelde dus vanmiddag met hem. Had een stuk of 10 helikopters en alles op WMD. Had 179 kills en 20 deaths ofzo. Dus hij mij steeds kicken, toen weer joinen hij weer boos. 179 kills? Zijn er meer mensen die net als ik de storyline zo mooi vinden dat ze hem ook al 5 keer hebben uitgespeeld? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 GA NOOIT MET BOERBANAAN COD BO SPELEN. Ik speelde dus vanmiddag met hem. Had een stuk of 10 helikopters en alles op WMD. Had 179 kills en 20 deaths ofzo. Dus hij mij steeds kicken, toen weer joinen hij weer boos. 179 kills? Zijn er meer mensen die net als ik de storyline zo mooi vinden dat ze hem ook al 5 keer hebben uitgespeeld? Combat Training ^^ Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 GA NOOIT MET BOERBANAAN COD BO SPELEN. Ik speelde dus vanmiddag met hem. Had een stuk of 10 helikopters en alles op WMD. Had 179 kills en 20 deaths ofzo. Dus hij mij steeds kicken, toen weer joinen hij weer boos. Hihi, ik was niet boos hoor, maar ik vond je irritant, want ik had hem ingesteld op invite only en je kwam er nog steeds in . Maargoed, ik wou graag even oefenen met een vriend van me die nog niet zo goed is. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Zijn er meer mensen die net als ik de storyline zo mooi vinden dat ze hem ook al 5 keer hebben uitgespeeld? Hierzoow, ik 4x uitgespeeld. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Zo na een tijdje afwezigheid ben ik weer terug hiero, op CoD: Black Ops ben ik nu LvL 45 5de Prestige. Ik heb een K/D van 2.30 en een win/los van 1.16 . Prestige ga ik (denk ik) niet meer doen sinds ik veel clanbattles via gamebattles doe. Verder vindt ik dat Black Ops het op de xbox zonder problemen doet, maar ik vind dat de klassieke dedicated servers gewoon aan de PC-Spelers moesten geven! Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Haha met mn vrienden Combat Training gedaan. Das echt zo fcking grappig xd. Dan zie je zo: 1(ik). 100 k/d 3 2. 30 k/d 49 3. 11 k/d 67 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.