NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Heb je ook wel hele slechte vrienden als ze op CT geen eens een K/D van 1.00 kunnen halen. Kunnen ze beter stoppen met BO. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Das de grap ook. Ze kunnen er geen donder van eentje heeft wel BO. Maar die is echt niet normaal slecht. Reageren
thug Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Heb je ook wel hele slechte vrienden als ze op CT geen eens een K/D van 1.00 kunnen halen. Kunnen ze beter stoppen met BO. en dan je moet spelen voor plezier,jesus sommige nemen dat zo serieus. Reageren
Flokkert Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Heb je ook wel hele slechte vrienden als ze op CT geen eens een K/D van 1.00 kunnen halen. Kunnen ze beter stoppen met BO. en dan je moet spelen voor plezier,jesus sommige nemen dat zo serieus. Ow dus jij zou het niet erg vinden als je in een match 0-13 staat ofzo? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Heb je ook wel hele slechte vrienden als ze op CT geen eens een K/D van 1.00 kunnen halen. Kunnen ze beter stoppen met BO. en dan je moet spelen voor plezier,jesus sommige nemen dat zo serieus. Ow dus jij zou het niet erg vinden als je in een match 0-13 staat ofzo? Zolang je lol hebt van het spel, is het toch niet erg hoeveel je staat? Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Heb je ook wel hele slechte vrienden als ze op CT geen eens een K/D van 1.00 kunnen halen. Kunnen ze beter stoppen met BO. Dat was de eerste keer dat hij het speelde. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 (bewerkt) Heb je ook wel hele slechte vrienden als ze op CT geen eens een K/D van 1.00 kunnen halen. Kunnen ze beter stoppen met BO. en dan je moet spelen voor plezier,jesus sommige nemen dat zo serieus. Daar gaat het niet om. Maar ik bedoel: "Kom op, negatief staan tegen AI bots die op Recruit staat is wel heel slecht." Wedden dat ze ook de Storyline nog niet hebben uitgespeeld. Veels te moeilijk. :S @ Djmaddox: Denk als je 0-13 steeds staat dat het spelletje snel gaat vervelen. Bewerkt: 27 januari 2011 door NickOwnage Reageren
vice Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Ik heb vaak meer deaths dan kills . Maar ik speel ook meer voor het plezier, ipv "Kijk hoe goed ik ben". Daarom snap ik level-hackers ook niet, waar zit de fun om meteen prestige 15 te zijn. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Ik heb vaak meer deaths dan kills . Maar ik speel ook meer voor het plezier, ipv "Kijk hoe goed ik ben". Daarom snap ik level-hackers ook niet, waar zit de fun om meteen prestige 15 te zijn. Is niet leuk, net als met MW2 is de lol er gauw af. Ik prestige liever eigenhandig 15 keer. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 @ Djmaddox: Denk als je 0-13 steeds staat dat het spelletje snel gaat vervelen. Bij jou misschien wel, maar er zijn vast wel mensen die daar enorme lol van hebben. Reageren
Velaro Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Daar gaat het niet om. Maar ik bedoel: "Kom op, negatief staan tegen AI bots die op Recruit staat is wel heel slecht." Wedden dat ze ook de Storyline nog niet hebben uitgespeeld. Veels te moeilijk. :S Waar staat dat het op recruit is? En Combat Training is heel wat anders dan online; de vijanden zien je sowieso en schieten meteen. In een match is dat helemaal niet het geval. Tevens zou jij zonder al die 'noobs' niet zo'n hoog K/D ratio hebben. Ik snap ook niet waarom het zoveel uitmaakt, ik wil in de eerste plaats plezier. Als ik daarvoor een laag K/D in de plaats heb, dan is dat maar zo. Ik kan ook liggen campen en hoge killstreaks halen. En jij weet ook wel dat een compleet nieuwe speler de storyline met gemak kan uitspelen, al is het op het laagste niveau. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Daar gaat het niet om. Maar ik bedoel: "Kom op, negatief staan tegen AI bots die op Recruit staat is wel heel slecht." Wedden dat ze ook de Storyline nog niet hebben uitgespeeld. Veels te moeilijk. :S Waar staat dat het op recruit is? En Combat Training is heel wat anders dan online; de vijanden zien je sowieso en schieten meteen. In een match is dat helemaal niet het geval. Tevens zou jij zonder al die 'noobs' niet zo'n hoog K/D ratio hebben. Ik snap ook niet waarom het zoveel uitmaakt, ik wil in de eerste plaats plezier. Als ik daarvoor een laag K/D in de plaats heb, dan is dat maar zo. Ik kan ook liggen campen en hoge killstreaks halen. En jij weet ook wel dat een compleet nieuwe speler de storyline met gemak kan uitspelen, al is het op het laagste niveau. Kun je doen. Ja, kun je doen. Ik doe dat niet. Ik rush gewoon rond en maak veel kills en weinig deaths. Maar sta ik ook maar 1 match laag qua kills stop ik er direct mee. Wie zou er nou CT zetten op een ander niveau dan Recruit als je met noob vrienden speelt? Nou, dat meteen schieten valt wel mee. Ze kijken eerst 3kwartier naar je en dan richten ze met aimbot als een malle. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Kun je doen. Ja, kun je doen. Ik doe dat niet. Ik rush gewoon rond en maak veel kills en weinig deaths. Maar sta ik ook maar 1 match laag qua kills stop ik er direct mee. Wie zou er nou CT zetten op een ander niveau dan Recruit als je met noob vrienden speelt? Nou, dat meteen schieten valt wel mee. Ze kijken eerst 3kwartier naar je en dan richten ze met aimbot als een malle. Dat is gewoon mega super über duper lame. Wees een vent en neem de uitdaging aan, het gaat om het plezier, niet om het OMFGWTFBBQ IK HEB EEN K/D VAN 15 MILJOEN IK BEN ZO FUCKING COOL!!!! Reageren
Velaro Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Maar sta ik ook maar 1 match laag qua kills stop ik er direct mee. Waarom? Omdat je eindelijk eens spelers tegenkomt die skilled zijn en je er niet tegenop kan? Zo kan ik ook altijd quitten als het me te moeilijk wordt om mijn K/D hoog te houden. Ik snap niet dat je daar plezier aan hebt. Reageren
thug Geplaatst: 27 januari 2011 Rapport Geplaatst: 27 januari 2011 Heb je ook wel hele slechte vrienden als ze op CT geen eens een K/D van 1.00 kunnen halen. Kunnen ze beter stoppen met BO. en dan je moet spelen voor plezier,jesus sommige nemen dat zo serieus. Ow dus jij zou het niet erg vinden als je in een match 0-13 staat ofzo? nee dat zeg ik niet,sommige kijken naar doe onodige details,ik kom ook wel eens kwaad dat ik meer deads dan kills heb maar bedoel gewoon sommige gaan daar gewoon in op in da spel soms hoor ik ze roepen via headset,is gewoon grappig.als ik een spelletje s&d speel en een speler verpest het beginnen ze je allemaal uit te schijten.zo is het niet echt leuk meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.