Kloep Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Hey. Die map packs he, zijn die er ook voor de PS3? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 (bewerkt) Hey. Die map packs he, zijn die er ook voor de PS3? Jep, komen een maand later uit. Dan voor de xbox360 Bewerkt: 28 januari 2011 door NickOwnage Reageren
Kloep Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 A ok. Was ze al in de store aan het zoeken, maar kon niks vinden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 A ok. Was ze al in de store aan het zoeken, maar kon niks vinden. Bij jullie komt ie 1 Maart uit geloof ik. http://www.youtube.com/watch?v=BdFUmSAzBNg Reageren
vice Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Ik ben vandaag eindelijk begonnen met Prestige . Prestige 1 level 6 al. Vandaag volgens mij ook een van de beste games gespeeld die ik al heb gespeeld . 16 kills en maar 4 deaths (soms wel iets meer kills, maar dan met oneindig veel deaths). Heb er ook screen van, maar ik denk wel dat jullie me geloven xD. Het is niet schitterend, maar toch wel iets wat ik nog niet vaak heb voorgehad ; Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Ik geloof je wel. @ Kloep: Je had bij Black Ops als het goed is wel een update gekregen. Het gedeelte: "Mappacks" is toegevoegd aan de lijst. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Lol, ik stop dan wel met filmpjes uploaden. Dat hij dat zo goed kan. Vond MW2 makkelijker Qscopen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Man, dat doe ik hem niet na. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Misschien heeft ie wel zo'n stipje op zijn PC scherm. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 @ Kloep: Je had bij Black Ops als het goed is wel een update gekregen. Het gedeelte: "Mappacks" is toegevoegd aan de lijst. Hmm, ok. Dan heb ik dat gemist denk ik. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 @ Kloep: Je had bij Black Ops als het goed is wel een update gekregen. Het gedeelte: "Mappacks" is toegevoegd aan de lijst. Hmm, ok. Dan heb ik dat gemist denk ik. Tenminste dat was op de Xbox360 zo. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 januari 2011 Rapport Geplaatst: 28 januari 2011 Misschien heeft ie wel zo'n stipje op zijn PC scherm. Dan zou hij echt met een stift of whatever een stipje op z'n scherm moeten zetten (waarvoor hij een mentale achterstand zou moeten hebben), anders zag je dat op het filmpje Mag ik trouwens vragen waarom mensen die het spel hebben gekocht het daarna normaal vinden om ook voor mappacks te betalen? Ik vind dat zelf compleet absurd, je hebt voor het spel zelf al betaald, wetende dat die devs waarschijnlijk bezig waren met betaalde DLC's. Of ben ik gewoon verwend met de prachtige community spirit van Valve, welke nog steeds gratis mappacks en zulk soort dingen uitpoept voor zijn huidige multiplayer games? (zoals TF2 en L4D2) Reageren
vice Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Misschien heeft ie wel zo'n stipje op zijn PC scherm. Dan zou hij echt met een stift of whatever een stipje op z'n scherm moeten zetten (waarvoor hij een mentale achterstand zou moeten hebben), anders zag je dat op het filmpje Mag ik trouwens vragen waarom mensen die het spel hebben gekocht het daarna normaal vinden om ook voor mappacks te betalen? Ik vind dat zelf compleet absurd, je hebt voor het spel zelf al betaald, wetende dat die devs waarschijnlijk bezig waren met betaalde DLC's. Of ben ik gewoon verwend met de prachtige community spirit van Valve, welke nog steeds gratis mappacks en zulk soort dingen uitpoept voor zijn huidige multiplayer games? (zoals TF2 en L4D2) Daarom ga ik ook niet voor de mappacks, ik vind de 14 huidige maps ook al wel goed, die andere 5 zijn leuk meegenomen, maar ik betaal nooit via internet, dus ook die maps niet . Reageren
Cheers. Geplaatst: 29 januari 2011 Rapport Geplaatst: 29 januari 2011 Ik koop alleen de map pack voor de nieuwe zombie map Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.