Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind Map Packs ook onzin. 15 euro is gewoon absurd. Die geldwolven heb al genoeg van mij. Ze mogen eerste de servers updaten, en misschien dan koop ik wel een nieuwe CoD. Nu in ieder geval niet.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik koop alleen de map pack voor de nieuwe zombie map

Ik snap niet dat je die niet gewoon los kan kopen.

Zombie map gewoon voor 2 of 3 euro en de rest van de maps voor MP gewoon voor 12 ofzo.

Geplaatst:

Er gaan geruchten op het cod forum dat de DLC voor de pc gratis word, omdat er zoveel problemen waren. Soort van compensatie.

Geplaatst:

Er gaan geruchten op het cod forum dat de DLC voor de pc gratis word, omdat er zoveel problemen waren. Soort van compensatie.

Dan zou dit ook moeten zijn op PSN, welke meer problemen heeft, heb ik gehoord. Oh, en voor er XBox mensjes gaan zeuren dat het oneerlijk is; dat is jullie probleem. Jullie zullen ook waarschijnlijk nooit gratis DLC in vorm van mappacks krijgen vanwege de absurde eisen die Live stelt aan DLC.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan zou dit ook moeten zijn op PSN, welke meer problemen heeft, heb ik gehoord.

Black Ops op de pc start bij veel mensen nieteens op, en als hij opstart draait hij op 20 fps, zelfs met een heel zware pc. Nu is het voor mij wel gefixt de laggs enzo, maar ik kan geen singleplayer spelen want die start niet op :(

b18e54991c2a8bf099454c3.png

Crossbow Silenced FTW!

En mijn andere:

ce670e5c7633cdf3b768df9.png

Bewerkt: door shotyoudie
Geplaatst: (bewerkt)

Raar. Iig hebben de updates de game echt wel vloeiender gemaakt voor de PC. Ik kan nu op maximum settings spelen, terwijl ik in het begin met wat moeite misschien nog net medium haalde.

Ik ga mijn class niet plaatsen, omdat ik net in Prestige ben gegaan, en ik nog steeds met die M16 rondloop xD. Maar ik denk dat ik een class met een M60 ga maken. Lijkt me wel eens een leuk wapen, ik gebruiktte eerst altijd de AK47U.

Bewerkt: door vice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...