End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik ben wel hackers tegen gekomen, één ding vindt ik ook heel apart, ik kom de laatste tijd erg veel mensen tegen die 15e prestige zijn. Ik moet nog 34521 XP en dan ben ik 4e prestige Meestal hebben die ook al 12 dagen(!) gespeeld. Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik kwam vrijdag iemand tegen die had 21 dagen gespeeld, niet normaal toch? Reageren
thug Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik kwam vrijdag iemand tegen die had 21 dagen gespeeld, niet normaal toch? NO LIFE Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik kwam vrijdag iemand tegen die had 21 dagen gespeeld, niet normaal toch? NO LIFE Inderdaad, kwam zonet iemand tegen die had 16 dagen gespeeld en was 15e prestige lvl 36. En ik ben 4e Prestige Reageren
vice Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik heb vandaag een wapen gebruikt dat ik nog nooit eerder heb gebruikt, maar dat echt geschikt is voor mij . De Famas. Ik haal met dat wapen nog meer kills dan ik deed met de ak74u (of 47u, geen idee welke het was ). Normaal gebruik ik als attachment de red dot sight, maar dat gaat niet goed bij de Famas vind ik. Ik schiet dan minder goed, en ik heb de indruk dat het wapen dan ook zwaarder is van gewicht en alles dus ook wat trager gaat. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 ik deed met de ak74u (of 47u, geen idee welke het was ). Je hebt de AK-74u, dat is een SMG(Submachinegun, de kleine dus ). En je hebt de AK-47, dat is een Assault Rifle. Reageren
vice Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Dan was het de 74u. Want ik weet dat het een 'u'-model was en dat het een submachine gun was. Had ook tijdje een assault rifle gebruikt, maar ik weet niet meer welk wapen dat was, en kan het nu ook niet meer terugzien omdat ik in Prestige ben gegaan. Nu trouwens level 18 als ik me niet vergis. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik heb vandaag een wapen gebruikt dat ik nog nooit eerder heb gebruikt, maar dat echt geschikt is voor mij . De Famas. Ik haal met dat wapen nog meer kills dan ik deed met de ak74u (of 47u, geen idee welke het was ). Normaal gebruik ik als attachment de red dot sight, maar dat gaat niet goed bij de Famas vind ik. Ik schiet dan minder goed, en ik heb de indruk dat het wapen dan ook zwaarder is van gewicht en alles dus ook wat trager gaat. Ik wil niet moeilijk doen, maar dat zijn echt de meest overpowered wapens in heel Black Ops. Reageren
Flokkert Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Man, ik ben 4e prestige. Ik ga nu met mn MP5K, ik dacht eerst van o dat gaat zeker slecht. Maar ik zat er echt helemaal naast, ik ga echt lekker met dat ding! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Goed zo, Folkert! Ben 6e prestige, ik ga echt slecht de laatste tijd. Heb nu nog minder dan 4 dagen gespeeld. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik speel sinds laatst vaker met Spectre+Ballistic knife, dat gaat ook lekker, zeker op Nuketown! Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Ik ben niet zo iemand van Ballistic Knife, Nu maar ff met FN Fal. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 prestige 4, ik ga me eerste game in 2de kill krijg ik een carreer challenge +10.000 exp meteen lvl 6 Reageren
vice Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 (bewerkt) Ondanks dat Treyarch al verschillende bugfixes heeft uigebracht zijn er toch nog steeds enkele xD. Een paar dagen geleden had ik een RC-XD car, ik botste er mee tegen een teammember, en mijn RC-XD werd teruggestoot, en kwam op datzelfde moment onder de grond terecht, en ontplofte. En vandaag had ik dit xD. Ik vond het al raar dat ik 2x dezelfde unlock zag, tot ik dan dit ook zag : Volgens mij is dat aantal kills ook een bug, want ik had wel kills gemaakt daar . Bewerkt: 30 januari 2011 door vice Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Dit spel verdwijnt bij mij voor eeuwig in de kast. Kut spel. Lag, hackers, noobtubers, backrapers, campers, running knifers nemen de overhand weer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.