Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dit spel verdwijnt bij mij voor eeuwig in de kast. Kut spel.

Lag, hackers, noobtubers, backrapers, campers, running knifers nemen de overhand weer.

Dat was bij MW2 ook al, waarom denk je nou dat het anders zou zijn bij BO? :7

Overigens ben je zelf ook een backraper (door zelf onrealistisch rond te gaan ramboën, zoals je zelf aangegeven hebt te doen)

Hihi, had je weer een lage k/d ratio?

Geplaatst:

Ik heb de laatste dagen het meeste last van noobtubers. Blijkbaar zit ik ook geregeld in servers met hackers omdat ze vaak zeggen "Hacker" of zo, maar daar heb ik nog niet veel van gemerkt. Vandaag had ik ook wel een lagg-dag, maar ik vermoed dat dat is omdat ik de verkeerde servers gejoind ben of zo.

De rest weet ik eigenlijk niet echt was het betekend :$. Nou ja, ik ga het iig nog wel blijven spelen :puh:. Ondanks dat vind ik het nog steeds een leuk spel, en ja... Iedereen schiet op de manier die voor hem/haar het makkelijkst is. En voor sommigen is dat door de 'noobtuben' of zo.

Geplaatst:

Volgens mij roepen mensen vaak "hacker" simpelweg omdat ze ownen of omdat ze op een ongelukkige manier lagde. Is bij mij wel eens gebeurt in MW2, begon iemand tegen mij te schreeuwen dat ik een hacker was, terwijl ik een lage k/d ratio had (0.7 ofzo, weet ik veel), ergens op de helft van de lijst stond qua punten, en ik hem nog maar nét kon ownen.

Geplaatst: (bewerkt)

@ Hayte: Nee, viel wel mee. Had altijd wel rond de 3.00

Maar je word doodgegooid met die lijers die het nodig vinden om te noobtuben.

Edit: Dit waren zeker hackers want in het hoofdmenu kon je niet stemmen op de mappen en ingame in de killcam zag ik:

Dat hij voor me stond terwijl toen ik aan het lopen was voordat ik dood was niemand zag. Ik zou hem recht in de ogen moeten hebben gekeken.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

In MW2 was campen leuk iedereen deed het zowat, alleen toen die "Noobs" nog allemaal in MW2 zaten en toen ik BO had heb ik het Campen afgeleerd. En nu gaan ze allemaal Campen, echt schijt irritant.

Geplaatst:

Ik heb ook niet echt gecamped in MW2, ja, op van die snipe plekjes met S&D maar écht campen was het niet. Ik zat niet langer dan 10 seconden op de zelfde plek.

Geplaatst:

Ik speel de laatste tijd alleen maar Hardcore S&D.

Mijn class is dan als volgt:

AK74U met Silencer

Semtex

2 x Flashbangs

Camera

Epic. Zet je camera op B, zet clanmaat z'n camera op A... weet je altijd als iemand gaat planten, en ondertussen kills maken. :)

Geplaatst:

Ik wou eens kijken naar die site die op die afbeeldingen staan waar iedereen zijn class had ingemaakt... En ik vond zonet iets over Double XP. Ik weet eigenlijk niet of dat een betrouwbare site is, maar hij ziet er toch zo uit :puh:.

http://blackops.digi...nounced-podcast

Die website is zeker betrouwbaar. Het double XP-weekend is ter ere van de release van de nieuwe mappack voor de Xbox 360, die later ook naar de andere platformen komt. Toch zal je ook op de PC en de PS3 dubbel zoveel XP verdienen dit weekend.

Geplaatst:

Alla de hyves van JD2020

@UrLastTarget Second Chance is no longer effective against Shotguns - a shotgun can kill you outright now, even if you run Second Chance.

En snipers laat hij weer achterwegen hea, met een shotgun kogel ben je dood, agreed, maar met een sniperkogel (zeker die van de L96A1) ben je ook dood, en het gebeurd misntens 1 keer in een game dat ik wel eens een hitmarker krijg waarbij ik vrijwel zeker wist dat die op de borst was..

Geplaatst:

Ik wou eens kijken naar die site die op die afbeeldingen staan waar iedereen zijn class had ingemaakt... En ik vond zonet iets over Double XP. Ik weet eigenlijk niet of dat een betrouwbare site is, maar hij ziet er toch zo uit :puh:.

http://blackops.digi...nounced-podcast

Die website is zeker betrouwbaar. Het double XP-weekend is ter ere van de release van de nieuwe mappack voor de Xbox 360, die later ook naar de andere platformen komt. Toch zal je ook op de PC en de PS3 dubbel zoveel XP verdienen dit weekend.

wow is da heel het weekend?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...