frits191 Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Mooi een double XP-weekend Heb al een tijdje geen BO gespeeld door de gebruikelijke dingen: Lag, Noobtubers, campers, spawnkillers enz. Maar weten jullie of er ooit een double XP-weekend voor MW2 is geweest? Want dat kan ik me niet herinneren. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Ik wil dit spel ook zo graag hebben voor de PC, maar heb maar 40 euro, en ben aan t sparen voor een nieuwe TV. Reageren
Velaro Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Mooi een double XP-weekend Heb al een tijdje geen BO gespeeld door de gebruikelijke dingen: Lag, Noobtubers, campers, spawnkillers enz. Maar weten jullie of er ooit een double XP-weekend voor MW2 is geweest? Want dat kan ik me niet herinneren. Die zijn er zeker geweest, en net als nu waren die ter gelegenheid van een nieuwe mappack. Reageren
frits191 Geplaatst: 31 januari 2011 Rapport Geplaatst: 31 januari 2011 Mooi een double XP-weekend Heb al een tijdje geen BO gespeeld door de gebruikelijke dingen: Lag, Noobtubers, campers, spawnkillers enz. Maar weten jullie of er ooit een double XP-weekend voor MW2 is geweest? Want dat kan ik me niet herinneren. Die zijn er zeker geweest, en net als nu waren die ter gelegenheid van een nieuwe mappack. Hmmm nooit opgevallen, ik heb heel veel MW2 gespeeld al vanaf de release maar, Ik denk dat ik daar gewoon niet zo heb naar gekeken Reageren
zwierd Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 HEB DE MAP PACK!!! ga nu ff spelen ;p Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 HEB DE MAP PACK!!! ga nu ff spelen ;p Ik ga hem nu ff downloaden! Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 HEB DE MAP PACK!!! ga nu ff spelen ;p Ik ga hem nu ff downloaden! Ik ga nu ff wachten tot volgende maand.. totdat hij op de pc komt ._. Reageren
Niiek Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 (bewerkt) Is het de 1200 MS points waard ? EDIT: ja dus; Bewerkt: 1 februari 2011 door Sniickers. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 februari 2011 Rapport Geplaatst: 1 februari 2011 Ziet er wel geinig uit die Space Monkeys Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Ziet er wel geinig uit die Space Monkeys Dat lijken mij echt irritante kleine dingen die nades teruggooien. Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Heb vandaag ff zombies gespeeld op de nieuwe map, best wel een leuke map! Reageren
Niiek Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 ik heb 'm vandaag een paar x gespeeld, met vrienden en alleen, ik kom nooti verder dan 6 of 7 .. meteen ingesloten Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 ik heb 'm vandaag een paar x gespeeld, met vrienden en alleen, ik kom nooti verder dan 6 of 7 .. meteen ingesloten Daar heb ik ook last van. Ben je net zo lekker bezig wordt je weer ingesloten door die rot zombies. Reageren
Niiek Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 wat is de hoogste ronde die je gehaald hebt dan ? Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 wat is de hoogste ronde die je gehaald hebt dan ? Ik heb Ronde 7 gehaald, Wel slecht maar ik speel het ook bijna nooit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.