Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vindt modern warfare 1 heerlijker spelen.kan dat? :puh:

Alles kan toch tegenwoordig?

Ik heb gister even MW2 gedaan, ben geen één Hacker tegen gekomen. Maar het was echt wel even wennen aan MW2, vooral het richten. Ik stond 11-6 ik dacht meteen weg met MW2. Toen heb ik BO maar weer gepakt :)

mw2 vindt ik ook niet zo leuk,maar mw is echt wel zalig spel online,lekker oldskool :dans:

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb vandaag voor het eerst een PRO perk gehaald :puh:. Hardened PRO.

Ook wel een aantal challenges gecomplete, da's altijd leuk meegenomen in een Double XP weekend =].

Ben nu Prestige 1 level 26 of 27 of zo. Eigenlijk zit ik qua levels nu al over de helft voor 50 :puh:. Ik ga uiteraard ook voor Prestige 2, 3, 4, and so on...

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Ik ben nu eigenlijk meer bezig in Combat Training, als ik daar mee klaar ben ga ik écht online spelen :)

Waar ik al level 9 ben! :$

Geplaatst:

sinds ik modern warfare online aan spelen ben boeit black ops me niet zo veel meer.

maar blijft toch een topper maar mw1 is lijk veel leuker betere sfeer enzo.

Geplaatst:

Ik vind black ops nog steeds leuk hoor! Maar je moet ook niet constant met AK47 gaan campen, ga gewoon een keer met Spaz-12 rushen. Of snipen, doe een keer wat anders dan normaal! Verder moet je ook niet zeuren als je geen map-packs koopt want die zijn er juist voor de afwisseling, en wie dan weer zeurt €15,- is te veel! Of "xbox wordt voorgetrokken" moet gewoon stoppen en lekker fifa gaan spelen, want tegenwoordig gaat alles om geld.

Geplaatst:

Ik vind black ops nog steeds leuk hoor! Maar je moet ook niet constant met AK47 gaan campen, ga gewoon een keer met Spaz-12 rushen. Of snipen, doe een keer wat anders dan normaal! Verder moet je ook niet zeuren als je geen map-packs koopt want die zijn er juist voor de afwisseling, en wie dan weer zeurt €15,- is te veel! Of "xbox wordt voorgetrokken" moet gewoon stoppen en lekker fifa gaan spelen, want tegenwoordig gaat alles om geld.

Ja zo is het :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ben nu met Jesperkaj S&D aan het doen! :tu:

Is wel grappig met Jesper :)

Ik doe vanmiddag ook weer mee. (Eerst ff Huiswerk maken)

Ik heb er zin in! :tu:

Edit: Ik kom er nu aan, ben benieuwd wat het ons vandaag weer gaat brengen. :cya:

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Ik begrijp er niks van. Waarom blijft mijn NAT-Type maar op strict staan als ik Black Ops speel? Hij was één dag een keer open kan ik me herinneren maar direct daarna stond die weer op strict. Super irritant want zo kan ik mijn vrienden niet uitnodigen in party's. Ik heb internet via het stopcontact, verderop is die weer verbonden met een router. Ik snap er niks van want mijn NAT-Type is gewoon 2, hij zou het toch moeten doen zou je zeggen? Ook heb ik een draadloze verbinding geprobeerd maar hij blijft op strict staan. Iemands tips? Ik heb het overigens over de Playstation 3 versie.

Cheers!

Geplaatst:

Ik begrijp er niks van. Waarom blijft mijn NAT-Type maar op strict staan als ik Black Ops speel? Hij was één dag een keer open kan ik me herinneren maar direct daarna stond die weer op strict. Super irritant want zo kan ik mijn vrienden niet uitnodigen in party's. Ik heb internet via het stopcontact, verderop is die weer verbonden met een router. Ik snap er niks van want mijn NAT-Type is gewoon 2, hij zou het toch moeten doen zou je zeggen? Ook heb ik een draadloze verbinding geprobeerd maar hij blijft op strict staan. Iemands tips? Ik heb het overigens over de Playstation 3 versie.

Cheers!

Je hebt een Xperiabox he?

Doe dan MW2 in je disc, vervolgens ga je naar multiplayer en zie je nat type open staan, ejecteer je disc dan via de console ( dus niet via XMB manier ). Start BO op, ga naar multiplayer > Options > Select ( dan zie je als het goed is al je snelheid staan + nat type ). > Vervolgens heb je nat type open. :)

Geplaatst:

Serieus? En dat blijft dan ook zo? Niet dat ik elke keer MW2 opnieuw moet opstarten.

Dat blijft zo, tenzij je je PS3 uitzet.

P.S. Dit is wel bij mij zo.

Geplaatst:

Ik vind Black Ops beter dan MW2. Misschien sommige wapens niet maar BO vind ik meer bespeelbaar dan MW2.

Bij MW2 was er geen balans tussen de wapens, en dat gevoel heb ik wel bij BO :tu:

Ik vermaak me nog prima met dit spel! :tu:

MW2 :kots:

Geplaatst:

Jeej! Ben bijna alweer 5e Prestige. Ben nu lvl 47 volgens mij. Is het morgen ook nog Dubble XP Weekend? Want het was vrijdag wel zo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...