Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

denk tot het morgen afgelopen is,allé kweet het eigelijk niet is dat amerikaanse tijd?en die staan 7 uur voor op ons,of niet. :puh:

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Jeej! Ben bijna alweer 5e Prestige. Ben nu lvl 47 volgens mij. Is het morgen ook nog Dubble XP Weekend? Want het was vrijdag wel zo.

Dat doe je wel snel, zeg. Ik heb twee weken gedaan om te geraken waar ik nu ben :$

Geplaatst: (bewerkt)

Jeej! Ben bijna alweer 5e Prestige. Ben nu lvl 47 volgens mij. Is het morgen ook nog Dubble XP Weekend? Want het was vrijdag wel zo.

Nee, vandaag geen Double XP meer.

Ik game nu, @ Nuketown gewoon nog 2x XP. Weet niet tot hoelang. Zal wel tot 1 uur zijn ofzo.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Misschien duurt het nog wel de hele dag :D Dat zou mooi zijn ;) Ik ben nu prestige 1 level 38 en op deze manier is het fijn spelen!

Geplaatst:

Ja, inderdaad. Ik ben nu Prestige 6 lvl 47. Vanmiddag ff MS-points halen voor Black Ops. :bier:

Kan ik mooi met Folkert online @ First Strike. :D

Geplaatst:

Een collega van mij die een Xbox360 heeft zegt dat het nieuwe First Strike pack erg leuk is. Ben zelf erg benieuwd alleen moet nog een maandje wachten want ik heb een PlayStation 3.

Geplaatst:

Het is sowieso beter want je krijgt dit keer gewoon vijf gloednieuwe maps en niet drie nieuwe en twee oude en nog ruim €15,- ervoor betalen.

Ja, das wel waar. :) Voor mij waren ze wel nieuw, ik heb nog nooit Cod 4 gedaan dus.

Berlin Wall lijkt me wel cool!

Edit: Lekker dagje vandaag. Kosteloos mijn K/D opschroeven. Terwijl hij wel naar beneden is gegaan door de afgelopen 2 weken. Is hij nu 1.99

De Nuketown 24/7 gamemode op de PS3 is toch nieuw? Tenminste, dat viel me gister pas op. Nu nog een Firing Range 24/7 en dan is het helemaal compleet, want die worden echt te vaak herkozen in de andere game modes. Ik heb nog maar weinig op Cracked en Havana gespeeld. :-(

Hoe beland je trouwens in die nieuwe Zombie map? Ik ken alleen die eerste die je in het begin al hebt, de arcade (top down view) en Five...

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Five krijg je toch na het uitspelen van de campaign ..?

Ik had het over Ascension, daar hadden ze het een paar pagina's terug over. Zit die in de nieuwe map pack ofzo?

Geplaatst:

De Nuketown 24/7 gamemode op de PS3 is toch nieuw? Tenminste, dat viel me gister pas op. Nu nog een Firing Range 24/7 en dan is het helemaal compleet, want die worden echt te vaak herkozen in de andere game modes. Ik heb nog maar weinig op Cracked en Havana gespeeld. :-(

Hoe beland je trouwens in die nieuwe Zombie map? Ik ken alleen die eerste die je in het begin al hebt, de arcade (top down view) en Five...

Het is mij nog niet ogpevallen, ik heb ook al 1 week geen Call of Duty gespeeld.

Five krijg je toch na het uitspelen van de campaign ..?

Klopt, alleen je kan hem ook unlocken met een cheat.

Net 2 games gespeeld: TDM Berlin Wall & TDM Kowloon.

Berlin wall is groot. Kowloon is klein en echt MIJN map. Ik had Chopper. Weinig effect.

Nu waarscijnlijk Stadium! JA!

Stadium ook een heerlijke map, hier had ik ook gauw weer een Chopper. Kowloon en Stadium = coole maps, maar meer maps voor Attack Dogs en niet voor Choppers.

Geplaatst:

Ik vind black ops nog steeds leuk hoor! Maar je moet ook niet constant met AK47 gaan campen, ga gewoon een keer met Spaz-12 rushen. Of snipen, doe een keer wat anders dan normaal! Verder moet je ook niet zeuren als je geen map-packs koopt want die zijn er juist voor de afwisseling, en wie dan weer zeurt €15,- is te veel! Of "xbox wordt voorgetrokken" moet gewoon stoppen en lekker fifa gaan spelen, want tegenwoordig gaat alles om geld.

Ja zo is het :tu:

Wat de fuck. Ze doen dat 15 euro gedoe alleen omdat er idioten zijn die dat kennelijk normaal vinden en het kopen. Als niemand die DLC koopt gaan ze hem echt niet meer voor 15 euro aanbieden, ik vind het zelf idioot dat ze er geld voor durven te vragen. Zat devs geven gewoon zulk soort zooi gratis uit, zoals het geval was bij Unreal Tournament 3. Als ik iets koop wil ik dat ik het volledige spel heb, en niet 3/4de voor een spel voor de normale prijs, al moet ik die overige 1/4de wel zelf betalen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...