NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 (bewerkt) Kowloon & Stadium geweldige mappen tegenover Discovery wat een immens grote map is. Té groot. 23-4 op Discovery na in de 7e prestige te zijn gegaan. Bewerkt: 7 februari 2011 door NickOwnage Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 eeh, Nick je zou toch geen Prestige meer gaan? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Ja, maar heb het toch gedaan. Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Stoute jongen, Had vandaag wel even een lekker potje op Summit. Het ergste was dat ik nog m'n Chopper had als killstreak. Een Chopper op Summit is best wel klote. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 RC-XD blijft geweldig. Ook vaak als mensen weg gaan rennen voor het leven en dan beseffen ze niet dat het geen zin heeft want ik haal ze toch wel in. Reageren
thug Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 RC-XD blijft geweldig. Ook vaak als mensen weg gaan rennen voor het leven en dan beseffen ze niet dat het geen zin heeft want ik haal ze toch wel in. haha zo zalig eh,ik ben ze toch al een aantal keer te slim afgeweest Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 RC-XD blijft geweldig. Ook vaak als mensen weg gaan rennen voor het leven en dan beseffen ze niet dat het geen zin heeft want ik haal ze toch wel in. jimmiefitz was zo lief om me te tonen hoe irritant die dingen wel zijn Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Oh ja? Ben ik de enige hier die Berlin Wall een verschrikkelijke map vind? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Ja, je viseerde me steeds in Summit Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 O zo, ja dat was CT. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 februari 2011 Rapport Geplaatst: 7 februari 2011 Morgen beginnen in Nuketown? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Nuketown is egt mijn favoriete map, alleen er zijn irritante mensen die bij je spawnplek gaan rondlopen en dat kan soms erg irriteren. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 Oh ja? Ben ik de enige hier die Berlin Wall een verschrikkelijke map vind? Nee, niet echt. Het is geen kút map, maar erg lekker is ie niet. Reageren
Niiek Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 ik vind hem echt de slechste map van de DLC's, miss wel van alle maps. Ik hoorde trouwens vandaag van een vriend dat er een verhaal zit in zombie mode, is dit waar ? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 februari 2011 Rapport Geplaatst: 8 februari 2011 (bewerkt) Ik zie wel altijd die strips maar of er een verhaal in zit weet ik niet. Eerlijk gezegd neem ik aan van niet. Bewerkt: 8 februari 2011 door NickOwnage Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.