Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar dat schiet toch niet op? Dan krijg je nog meet cheaters in de multiplayer, of zie ik dit verkeerd?

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wanneer stoppen jullie met een game dan als je bijvoorbeeld al 0-12 staat of rond de 0-3 al?

Niet? Ik ga niet gelijk ragen als ik een keertje min sta.

Geplaatst:

Maar dat schiet toch niet op? Dan krijg je nog meet cheaters in de multiplayer, of zie ik dit verkeerd?

Modden doe je in je eigen server, met een mod kan je niet in iemands anders server gaan. Met ModTools moet je dus een script maken en die moet de server dan draaien, Als speler kan je geen mods laden (Wel private match maar dat is eigelijk ook een server)

Geplaatst: (bewerkt)

54-12 met Headquarters Berlin Wall.

33-1 met Demolition Berlin Wall. Met 2 choppergunners.

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

54-12 met Headquarters Berlin Wall.

33-1 met Demolition Berlin Wall. Met 2 choppergunners.

Daar gaat ie weer :puh:

En die Ghost moeten ze er ook echt uit halen, het lijkt wel of iedereen het nu gebruikt! Echt vervelend, loop je daar heb je Spy Plane zit er weer zo'n gast in een hoekje met Ghost.

Geplaatst:

Ja, idd.

Net potje CTF op Discovery stond ik 27-0 komen er 3 ghosts aan.. Ben ik daarna nog 7 keer gekilld. Eind score 40-8

Geplaatst:

Ja, idd.

Net potje CTF op Discovery stond ik 27-0 komen er 3 ghosts aan.. Ben ik daarna nog 7 keer gekilld. Eind score 40-8

Je stond 27-0 en toen ben je nog 7 keer gekilld en je eind score was 40-8, klopt niet dan met je deaths :$

Geplaatst:

Jawel lees me post beter.

Ik stond 27-0 toen kwamen er 3 ghosts.

Daarna werd ik nog 7x gekilld.

3 plus 7 is bij mij 10 hoor, ik weet niet hoe het bij jou zit. Of ik snap het niet.

Geplaatst:

Modden doe je in je eigen server, met een mod kan je niet in iemands anders server gaan. Met ModTools moet je dus een script maken en die moet de server dan draaien, Als speler kan je geen mods laden (Wel private match maar dat is eigelijk ook een server)

Ah, dat maakt het al duidelijker. Dan is het inderdaad best wel leuk om zoiets toe te passen ja.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...