thug Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 damn ik heb slecht gespeeld daarjuist Je bent slecht Demolition is ook best wel verslavend. Moest ik nog 1 kill voor BlackBird, ja hoor zit er weer een Noobtuber te Campen met z'n Grenade Launcher. Hate that! ik ben zeker niet de beste maar ik vindt dat ik het spel goed onder de knie heb. de map crisis blijft me moeite kosten om daar goed te spelen en @ nuketown heb ik nog nooit zo slecht gespeeld 15-15 fso khad zoiets van what the f***!!! Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Ben erachter gekomen dat Radiation + AK47/Silencer ultimate pownage is Ik heb altijd Chopper Gunner en af en toe Gunship. En als je dan meet puur geluk (maar 1 keer gelukt) een care package met Dogs + Chopper gunner killstreak hebt, dan hebben je echt een mega score Reageren
>$bram$< Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Ik gebruik de laaste tijd deze killstreaks voor domination; 3KS - Spy Plane 5KS - Napalm Strike 8KS - Rolling Thunder Voor TDM ; 3KS - Spy Plane 8KS - Blackbird 9KS - Chopper Gunner Als ik mijne goede dag heb; 8KS - Blackbird 9KS - Chopper Gunner 11KS - Attack Dogs En met FFA; 7KS- Attack Helicopter 8KS- Blackbird 11KS - Attack Dogs Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Ik gebruik overal hetzelfde zelfs in S&D heb ik Spy plane Blackbird en Chopper. Soms haal ik die Chopper wel eens, best gruwelijk. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Ik heb hem nu ook wel eens gehaald maar dan staan er mensen met Ghost Pro op de grond met hun Strela 3's me neer te halen, aardig onhandig. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Super hinderlijk inderdaad. Heb ik laatste tijd ook steeds meer. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Ik heb echt veel last van campers. Denk je ze te slim af te zijn, komen ze je vanuit je rug neer knallen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Jeuh, S&D 9-0 had ik Chopper en Blackbird. Riep ik Chopper in, kon ik me Blackbird niet inzetten. Had ik Gamewinning killcam met Chopper dus 10-0 geëindigd. Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Lol, ik werd gekilled door een Care Package. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Ja, ik heb nu Hacker Pro naar mijn mening is dat het beste perk in de 3e klasse. Ik kan nu die Care Packages boobytrappen en kan niet gezien worden op Motion Sensors enzovoort. Is erg handig. Welke perks gebruiken jullie? Reageren
thug Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Lol, ik werd gekilled door een Care Package. letterlijk op jouw gevallen? Reageren
Flokkert Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Lol, ik werd gekilled door een Care Package. letterlijk op jouw gevallen? Wat is dit nou weer voor nutteloze reactie? Dit onderwerp gaat toch over BO, dus het gaat niet over mij! Ik heb volgens mij ook bijna Hacker Pro en Sleight of Hand Pro. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Dat kan inderdaad ook, maar het kan ook zo zijn dat de Care Package met Hacker Pro is geboobytrapt () dan gaat er zo'n bom af. Reageren
vice Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 (bewerkt) Vandaag haalde ik al mijn ingestelde killstreaks mooi in een keer xD. Ik ben er niet zo goed in, dus het zijn niet zo'n super killstreaks, maar het was wel grappig . Ik gebruik ook die perk waarbij je 1 kill minder moet maar ja. Mijn killstreaks zijn RC-XD, Napalm Strike, en die helikopter waar je 7 kills voor nodig hebt. Ik stond op een plek waar alle enemies gewoon samen kwamen, dus ik profiteerde van dat moment, en ging gewoon maar wat neerschieten xD. Was ook in Hardcore (Demolition) dus je killt dan ook de enemy sneller. Bewerkt: 16 februari 2011 door vice Reageren
thug Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 (bewerkt) Lol, ik werd gekilled door een Care Package. letterlijk op jouw gevallen? Wat is dit nou weer voor nutteloze reactie? Dit onderwerp gaat toch over BO, dus het gaat niet over mij! Ik heb volgens mij ook bijna Hacker Pro en Sleight of Hand Pro. wat wist ik dat er een bom kon afgaan als je de care package van je vijand probeert te stelen,ik dacht dat je het toevallig op juow kreeg. Bewerkt: 16 februari 2011 door thug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.