Djmaddox Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Het is ook leuk om met een crossbow een pijl tegen een vallende enemy care package te gooien. Is helaas wel moeilijk Reageren
paul007 Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 Lol, ik werd gekilled door een Care Package. letterlijk op jouw gevallen? Wat is dit nou weer voor nutteloze reactie? Dit onderwerp gaat toch over BO, dus het gaat niet over mij! Ik heb volgens mij ook bijna Hacker Pro en Sleight of Hand Pro. lol? Je hebt het anders in eerste instantie wel over jezelf hoor, dan lijkt het me ook niet vreemd dat mensen dan gaan doorvragen. Denk even na voordat je post. Cheers paul007 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 februari 2011 Rapport Geplaatst: 17 februari 2011 (bewerkt) Het is ook leuk om met een crossbow een pijl tegen een vallende enemy care package te gooien. Is helaas wel moeilijk Het is ook leuk om de Heli neer te halen voordat de Care package neerkomt. Dan valt ie ook buiten de map. Doet bij jullie Black Ops het online ook niet? Als ik op Xbox Live druk blijft hij laden. Nu staat er not availble at this time. Verdomme. Bewerkt: 17 februari 2011 door NickOwnage Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 hmm, nog maar een paar levels en dan heb ik de AK74 weer, en dat wordt pure ownage. Mijn hardcore S&D class nu: AK47U Supressor, Grip ASP Lethal: Semtex Tactical: Smoke grenade Equipment: Camera Spike Perks: Ghost PRO Warlord Ninja Killstreaks: Spy Plane Napalm Strike Attack Helicopter Reageren
vice Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 (bewerkt) AK74 heb ik vandaag geünlocked (op 1ste prestige). De laatste 2 dagen speel ik erg veel S&D. Vind het op zich wel leuk, het enige wat ik niet leuk vind is dat je er soms alleen voor staat, dan speel ik altijd nog slechter dan ik al speel gewoon omdat ik weet dat mijn hele team zit mee te kijken naar wat ik doe. Dus dan wil ik geen domme dingen doen, maar dan doe ik dat juist wel xD. Bewerkt: 19 februari 2011 door vice Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Vandaag om een of andere reden volgehouden om de hele dag door te black opsen Van lvl 21 naar 31 gegaan. En dan hoef jeniet te denken, Wow nu pas? Ik heb t spel pas sinds vorige week Reageren
TekaLoca Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Komt wel goed, joh. Ik heb het sinds januari en ik ben level 13 Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Ik heb het spel sinds een week na de release, en ben nu prestige 1 level 45 Sommige mensen zijn verslaafd. Begint trouwens te vervelen, ik wacht op Homefront! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 Vandaag om een of andere reden volgehouden om de hele dag door te black opsen Van lvl 21 naar 31 gegaan. En dan hoef jeniet te denken, Wow nu pas? Ik heb t spel pas sinds vorige week Als jij de hele dag Bo gespeeld hebt en maar 10 lvls omhoog gegaan ben ben je wel veel AFK geweest zeg. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Vandaag om een of andere reden volgehouden om de hele dag door te black opsen Van lvl 21 naar 31 gegaan. En dan hoef jeniet te denken, Wow nu pas? Ik heb t spel pas sinds vorige week Ik heb nog ff met jou samen gespeelt, maar toen was je ineens weg? Misschien door je 0-8 Reageren
Flokkert Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Ik heb zonet ook nog even BO gedaan. M'n K/D was gisteren naar 1.14 gegaan, en vandaag alweer naar 1.15. Dus gaat gaat lekker snel. Nu hopen dat hij vandaag op 1.16 komt te staan. Had vannochtend wel wat last van Campers met hun AUG en Ghost. Best wel irritant. Ben nu alweer lvl 38 5e Prestige. Reageren
Flokkert Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Haha, leuk emblem Shotyoudie. Misschien post ik mijn emblem vandaag ook nog wel even + mijn Combat Record! Reageren
thug Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 daarjuist sharpschooter gedaan 19-5 en de eerste plaats Reageren
Flokkert Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Combat Record: Voor de duidelijkheid: Kills: 15077 Deaths: 13143 K/D: 1.15 Assists: 2136 Accuracy: 19,49% Headshots: 1147 Best Kill Streak: 20 Emblem: Favorite Weapon: Kills: 4940 Accuracy: 19,19% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.