Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

AK74u met suppressor _O_

AK74U met Rapid Fire _O_

AK74U met Grip _O_

Patat met Mayonaise _O_

heeft net bij een vriend zombies gedaan op ascension level 28 ;D

Geplaatst:

Gister een potje maar met de clan gespeelt. Ging best lekker op Havanna & Domination. Dat waren echt idioten die door het midden liepen in plaats van aan de buitenkant. Maargoed, we hadden ze dik gepwnd dus het ging wel top. :)

Geplaatst:

Wow net het beste potje ooit. Longest killstreak: 18

Most Kills: 31

Nieuwe records :D K/D 31/2.

Geplaatst:

ik toevallig ook.was heartquarters 43 kills 11 deaths heb enorm goed gespeeld,en voor het eerst een triple kill gehaald.

Geplaatst:

ik toevallig ook.was heartquarters 43 kills 11 deaths heb enorm goed gespeeld,en voor het eerst een triple kill gehaald.

Voor he eerst een Tripple Kill? Welke Prestige en lvl ben je trouwens?

Geplaatst: (bewerkt)

Haha ik heb nu eindelijk die verborgen zombie trofee "See me, stab me, heal me".

Ik heb hem samen met een vriend van mij gehaald maar ik heb werkelijk in totaal iets van 30 random boxes open gemaakt voordat ik een ballastic knife kreeg. Normaal kreeg ik dat ding altijd als ik hem juist NIET wil hebben en dit keer kreeg ik hem pas na de dertigste keer!

Maarja uiteindelijk is die gelukt! :)

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

Op één of andere manier heb ik wel zin om BO te doen alleen is m'n motivatie er niet. Misschien komt dat ook wel dat ik in de vakantie aan het werk ben en gewoon moe ben. Ik heb vandaag toch gelukkig lvl 40 gehaald in de 5e Prestige. En ben vandaag in S&D Noobtubers tegen gekomen, heb je bijna de bom geplant *BOEM* en daar was de Grenade Launcher weer :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

AK74u met suppressor _O_

AK74U met Rapid Fire _O_

AK74U met Grip _O_

Geen AK74U _O_

Een AK74U is gewoon een zwaar overpowered wapen dat heel het spel verpest.

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Voor he eerst een Tripple Kill? Welke Prestige en lvl ben je trouwens?

sorry quad kill :bier: prestige 1 level 43

Geplaatst:

Ik had iets raars vandaag in TDM. Ik zag doormiddelvan Hacker zo'n ding staan dat bewegingen ziet van tegenstanders zegmaar. :puh: Ik knife dat ding kapot, en ik zag heelde match dat rondje waarin tegenstanders in verschijnen opde map. Heel duidelijk ik weet, het maar dit was denk ik ook een glitch. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...