Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Hacker, vind het altijd vervelend om gekillt te worden door bv. een claymore (wel leuk om er zelf kills mee te maken), dus daarom. Mijn 2e perk (in mijn vaakst gebruikte class) is daarom ook Hardened zodat ik claymores makkelijker door muren kan kapot schieten.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik gebruik ook hacker, om claymores te zien, en ik heb liever geen flak jacket omdat ik dan geen scavenger/hardline meer heb :)

Geplaatst:

Ik gebruik altijd Scavenger. In S&D meestal Ghost. Ik heb trouwens ook weer een paar Video's op Youtube geüpload. Hier onder staan ze in een Spoiler:

:tu:

Geplaatst:

Ik gebruik ook Ghost, is wel handig ivm met UAV's enzo. Ook omdat ik vaak hardcore S&D speel met Galil Supressor, en als equipment gebruik ik meestal camera of Claymore. Camera die je neerzet in de buurt van de bom zodat je door hebt wanneer iemand aan het planten is.

Geplaatst:

Ik gebruik ook Ghost, is wel handig ivm met UAV's enzo. Ook omdat ik vaak hardcore S&D speel met Galil Supressor, en als equipment gebruik ik meestal camera of Claymore. Camera die je neerzet in de buurt van de bom zodat je door hebt wanneer iemand aan het planten is.

Ghost is zwaar irri, aangezien ik altijd mijn chopper gunner door die gasten verloren zie gaan, terwijl hun met hun RC-XDs iedereen killen, dat ghost moeten ze lekker duur maken! En ik hoor ze gewoon de bom planten hoor!

Geplaatst:

Ghost is noob. Echt zielig. Meestal hebben die gasten als killstreak een UAV (WAAROP ZE ANDEREN MENSEN KUNNEN ZIEN!) Maar kunnen zelf niet gezien worden. Echt sneu.

Reeds Prestige 9 lvl 18.

Geplaatst:

Ghost Pro is pas erg, ik heb al een paar keer gehad dat ik maar één of twee mensen kon zien met mijn Chopper Gunner en dat ik meteen werd neegeschoten, dat is echt hatelijk. :7

Geplaatst:

Dat is slim gebruik maken van een perk. Ik zou ook geen kills gunnen aan een enemy die een chopper gunner of een attack helicopter heeft dus ik gebruik Ghost PRO. Het is gewoon een manier van slim spelen in hardcore S&D. Je zou wel zielig zijn als je campt + ghost pro hebt, maar zo speel ik het niet. Ik verplaats me steeds. :)

Geplaatst:

Idd, die chopper gunner is een coole killstreak, maar is echt vervelend voor het enemy team. Als het een goed iemand in de chopper is, maakt het enemy team de hele tijd geen kans om de heli neer te halen. Zo kan je soms meer dan 5 deaths erbij krijgen wat wel storend wordt omdat je soms al gekillt wordt als je net een seconde gespawnt bent.

Geplaatst:

Ghost is noob. Echt zielig. Meestal hebben die gasten als killstreak een UAV (WAAROP ZE ANDEREN MENSEN KUNNEN ZIEN!) Maar kunnen zelf niet gezien worden. Echt sneu.

Reeds Prestige 9 lvl 18.

Haha, omdat het jou een beetje tegensteekt is het meteen zielig. Dat samen met het feit dat je quit als je K/D slecht is, zegt al genoeg. ;)

Geplaatst:

Reeds Prestige 9 lvl 18.

Haha, omdat het jou een beetje tegensteekt is het meteen zielig. Dat samen met het feit dat je quit als je K/D slecht is, zegt al genoeg. ;)

Het is echt zielig hoor. Ben je een beetje bang dat je op de radar wordt gezien? *******

Als je in S&D, Ghost gebruikt heb ik er geen problemen mee, maar in andere Matches wel. Ze gaan dan juist Campen. Ik speelde zonet op Berlin Wall, was er weer zo'n kut noob met z'n Grenade Launcher. :duh:

Geplaatst:

Reeds Prestige 9 lvl 18.

Haha, omdat het jou een beetje tegensteekt is het meteen zielig. Dat samen met het feit dat je quit als je K/D slecht is, zegt al genoeg. knipoog.gif

Het is echt zielig hoor. Ben je een beetje bang dat je op de radar wordt gezien? *******

Als je in S&D, Ghost gebruikt heb ik er geen problemen mee, maar in andere Matches wel. Ze gaan dan juist Campen. Ik speelde zonet op Berlin Wall, was er weer zo'n kut noob met z'n Grenade Launcher. duh.gif

De perk Ghost staat ongeveer bekend als mensen die campen bij UAV, maar dat is helemaal het nut niet van Ghost. Als je Ghost gebruikt hoor je door de map te gaan lopen maar dan wel heel stilletjes enzo, dat is een tactiek. Je moet langs de zijkanten lopen en ze dan van achter afschieten. Vooral bij helicopters is Ghost handig, stel je voor dat er een enemy een Chopper gunner heeft in TDM en hij schiet iedereen dood bij spawn, pak je een RPG en schiet je die helicopter uit de lucht, vervolgens loop je naar de enemy om een lading lood in z'n lichaam te schieten. Dit zijn gewoon tactieken. blij.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...