Flokkert Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Tis dan wel een tactiek, maar het is gewoon zielig. Die mensen die vaak Ghost hebben komen vaak in je rug. Dat haat ik gewoon. En de meeste gebruiken het om te campen. Hate it! Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Tis dan wel een tactiek, maar het is gewoon zielig. Die mensen die vaak Ghost hebben komen vaak in je rug. Dat haat ik gewoon. En de meeste gebruiken het om te campen. Hate it! Waarvoor zou het zielig zijn? Jij zou het toch ook gebruiken als je een helicopter in de lucht hangt die als bedoeling heeft jouw dood te schieten. Of ben je dan alsnog zo lomp genoeg om als een idioot over de map te gaan rennen zodat die Helicopter jouw K/D ratio nog meer naar beneden haalt. Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Tis dan wel een tactiek, maar het is gewoon zielig. Die mensen die vaak Ghost hebben komen vaak in je rug. Dat haat ik gewoon. En de meeste gebruiken het om te campen. Hate it! Waarvoor zou het zielig zijn? Jij zou het toch ook gebruiken als je een helicopter in de lucht hangt die als bedoeling heeft jouw dood te schieten. Of ben je dan alsnog zo lomp genoeg om als een idioot over de map te gaan rennen zodat die Helicopter jouw K/D ratio nog meer naar beneden haalt. Ja, soms loop ik gewoon lekker rond over de map en als hij naar mij toe draait sprint ik snel naar binnen. De kans dat ie me killt wordt dan kleiner. Maar wat ik al zei, de meesten gebruiken het om te campen. En voor dat je het weet staan ze achter je en dan op het laatst zie je ze nog op de radar en dan is het al te laat. Dat vind ik gewoon zielig. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Maar als je camped zit je toch alleen maar op 1 plek? Dan weet je toch de volgende keer waar ze zitten of niet dan. Kijk, ik bedoel dat als je sluipend langs alle hoekjes gaat dat dat geen campen is maar sluipend runnen. Deze tacktiek gebruiken ook de meeste mensen in S&D. Des de meer de kans dat je Enemy's ziet en des de minder de kans dat je wordt afgeschoten. Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ja, als je campt zit je de hele tijd op de zelde plek. Maar als ze dan Ghost hebben en gaan Campen heb ik een hekel aan. Je loopt daar bijvoorbeeld, en dan zit daar weer zo'n klote campen. Bam schiet hij je in je rug dat is gewoon zielig. Maar ook als je dat in alle game types gebruikt. Behalve S&D dan mag het van mij. Maar anders... Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Maar als je camped zit je toch alleen maar op 1 plek? Dan weet je toch de volgende keer waar ze zitten of niet dan. Kijk, ik bedoel dat als je sluipend langs alle hoekjes gaat dat dat geen campen is maar sluipend runnen. Deze tacktiek gebruiken ook de meeste mensen in S&D. Des de meer de kans dat je Enemy's ziet en des de minder de kans dat je wordt afgeschoten. Op de Spy Plane niet gezien worden is niet zo erg, maar als je het hebt geschopt tot een 9 kill streak of zelfs 11 vind ik dat je toch wel je enemies mag zien, en niet na twee seconden uit de lucht wordt geschoten. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Ja, als je campt zit je de hele tijd op de zelde plek. Maar als ze dan Ghost hebben en gaan Campen heb ik een hekel aan. Je loopt daar bijvoorbeeld, en dan zit daar weer zo'n klote campen. Bam schiet hij je in je rug dat is gewoon zielig. Maar ook als je dat in alle game types gebruikt. Behalve S&D dan mag het van mij. Maar anders... Oke, nu begrijp ik wat je bedoelt. Maar zoals ik al zei het is een tactiek die je gebruikt. De tactieken waarvan ik denk dat ze slim zijn is S&D, Demolition en Capture the Flag. De tactiek campen waarvan ik denk dat het niet slim is om het te gebruiken is TDM. Als voorbeeld: Tactiek bij S&D: Je kiest een plek, schiet 1 man dood van de 6, dat is er al 1 minder. Meestal komen die teamleden van de enemy er automatisch op af en die schiet je dan ook dood. Meestal heb je er dan al 3 afgeschoten wat uitloopt tot 2500 punten ( 1500 punten + 1000 ). Daarom denk ik dat campen bij S&D slim is maar wel zielig. Tactiek bij TDM: Je kiest een plek, schiet 1 man dood.. Meneer die dood geschoten is gaat op killcam kijken en weet meteen z'n positie, gaat daar terug kijken en ziet tot z'n grote verbazing dat gosertje daar nog steeds zitten, dan ben je er dus helemaal niets mee opgeschoten. Daarom denk ik dat campen bij TDM zielig is en daarnaast ook niet slim. Bewerkt: 1 maart 2011 door GekkieJ01 Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ja, als je campt zit je de hele tijd op de zelde plek. Maar als ze dan Ghost hebben en gaan Campen heb ik een hekel aan. Je loopt daar bijvoorbeeld, en dan zit daar weer zo'n klote campen. Bam schiet hij je in je rug dat is gewoon zielig. Maar ook als je dat in alle game types gebruikt. Behalve S&D dan mag het van mij. Maar anders... Oke, nu begrijp ik wat je bedoelt. Maar zoals ik al zei het is een tactiek die je gebruikt. De tactieken waarvan ik denk dat ze slim zijn is S&D, Demolition en Capture the Flag. De tactiek campen waarvan ik denk dat het niet slim is om het te gebruiken is TDM. Als voorbeeld: Tactiek bij S&D: Je kiest een plek, schiet 1 man dood van de 6, dat is er al 1 minder. Meestal komen die teamleden van de enemy er automatisch op af en die schiet je dan ook dood. Meestal heb je er dan al 3 afgeschoten wat uitloopt tot 2500 punten ( 1500 punten + 1000 ). Daarom denk ik dat campen bij S&D slim is maar wel zielig. Tactiek bij TDM: Je kiest een plek, schiet 1 man dood.. Meneer die dood geschoten is gaat op killcam kijken en weet meteen z'n positie, gaat daar terug kijken en ziet tot z'n grote verbazing dat gosertje daar nog steeds zitten, dan ben je er dus helemaal niets mee opgeschoten. Daarom denk ik dat campen bij TDM zielig is en daarnaast ook niet slim. Ja, zo is het. Maar bij S&D camp ik ook nooit. Ik loop meestal eerst naar de Spawnplek van de enemies. En dan ga ik naar de bom. Dan loop ik de hele tijd van bom a naar b, of van b naar a. Bij TDM moet je gewoon niet gaan campen. Ik kijk dan nooit de Killcam. Gaat meer tijd van m'n match af. Op Berlin Wall en Stadium campen die mensen altijd op de zelfde plek. Daar gooi ik altijd een semtex heen. En wat betreft de Noobtubers. Als ik één keer gekillt wordt door een Noobtuber, ben ik weg uit de Match. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ja, als je campt zit je de hele tijd op de zelde plek. Maar als ze dan Ghost hebben en gaan Campen heb ik een hekel aan. Je loopt daar bijvoorbeeld, en dan zit daar weer zo'n klote campen. Bam schiet hij je in je rug dat is gewoon zielig. Maar ook als je dat in alle game types gebruikt. Behalve S&D dan mag het van mij. Maar anders... Oke, nu begrijp ik wat je bedoelt. Maar zoals ik al zei het is een tactiek die je gebruikt. De tactieken waarvan ik denk dat ze slim zijn is S&D, Demolition en Capture the Flag. De tactiek campen waarvan ik denk dat het niet slim is om het te gebruiken is TDM. Als voorbeeld: Tactiek bij S&D: Je kiest een plek, schiet 1 man dood van de 6, dat is er al 1 minder. Meestal komen die teamleden van de enemy er automatisch op af en die schiet je dan ook dood. Meestal heb je er dan al 3 afgeschoten wat uitloopt tot 2500 punten ( 1500 punten + 1000 ). Daarom denk ik dat campen bij S&D slim is maar wel zielig. Tactiek bij TDM: Je kiest een plek, schiet 1 man dood.. Meneer die dood geschoten is gaat op killcam kijken en weet meteen z'n positie, gaat daar terug kijken en ziet tot z'n grote verbazing dat gosertje daar nog steeds zitten, dan ben je er dus helemaal niets mee opgeschoten. Daarom denk ik dat campen bij TDM zielig is en daarnaast ook niet slim. (1) Ja, zo is het. Maar bij S&D camp ik ook nooit. Ik loop meestal eerst naar de Spawnplek van de enemies. En dan ga ik naar de bom. Dan loop ik de hele tijd van bom a naar b, of van b naar a. (2) Bij TDM moet je gewoon niet gaan campen. Ik kijk dan nooit de Killcam. Gaat meer tijd van m'n match af. Op Berlin Wall en Stadium campen die mensen altijd op de zelfde plek. Daar gooi ik altijd een semtex heen. En wat betreft de Noobtubers. Als ik één keer gekillt wordt door een Noobtuber, ben ik weg uit de Match. (1) Heb je dan een running class? Aangezien je meestal als je naar de spawnplek van de enemies gaat dat je dan onderweg of neergeschoten wordt door een enemie, of je loopt door een claymore heen. (2) Noobtubers kom ik bijna nooit tegen op PS3, wat dat betreft denk ik wel dat dat hoger maken van de prijs van de Noobtube nut heeft gehad. Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 @ Gekkie, Ik heb één speciale class voor S&D en ALLEEN daar gebruik ik Ghost. Anders nooit. Perk 1, Ghost Perk 2, Sleight of Hand Pro Perk 3, Hacker Primary Weapon, Galil met Supressor Secondary Weapon, Pyhton met Speed Reloader Semtex Concussion Claymore Dat is mijn S&D Class Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 @ Gekkie, Ik heb één speciale class voor S&D en ALLEEN daar gebruik ik Ghost. Anders nooit. Perk 1, Ghost Perk 2, Sleight of Hand Pro Perk 3, Hacker Primary Weapon, Galil met Supressor Secondary Weapon, Pyhton met Speed Reloader Semtex Concussion Claymore Dat is mijn S&D Class Eerst een vraag: Deze is voor Core S&D he? Niet voor Hardcore toch? Dan denk ik toch dat je tactiek wat raar is, aangezien de Galil best wel een zwaar wapen is duurt het een tijdje voordat je bij de Enemy spawnplek komt. Sowieso kan je dan beter Marathon nemen als Perk 1. Maargoed, dat is mijn mening. Galil is wel een goed wapen, ik gebruik die ook alleen maar voor Hardcore S&D, aangezien die bijna geen recoil heeft en een groot bereik heeft kan je veel enemy's afschieten. Reageren
Flokkert Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 @ Gekkie, Ik heb één speciale class voor S&D en ALLEEN daar gebruik ik Ghost. Anders nooit. Perk 1, Ghost Perk 2, Sleight of Hand Pro Perk 3, Hacker Primary Weapon, Galil met Supressor Secondary Weapon, Pyhton met Speed Reloader Semtex Concussion Claymore Dat is mijn S&D Class Eerst een vraag: Deze is voor Core S&D he? Niet voor Hardcore toch? Dan denk ik toch dat je tactiek wat raar is, aangezien de Galil best wel een zwaar wapen is duurt het een tijdje voordat je bij de Enemy spawnplek komt. Sowieso kan je dan beter Marathon nemen als Perk 1. Maargoed, dat is mijn mening. Galil is wel een goed wapen, ik gebruik die ook alleen maar voor Hardcore S&D, aangezien die bijna geen recoil heeft en een groot bereik heeft kan je veel enemy's afschieten. Je loopt wel wat minder snel, maar tis gewoon een fijn wapen. Soms gebruik ik m'n AK74U met Rapid Fire. Ook wel lekker hoor. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Een galil met supressor is echt een goed wapen in hardcore S&D. Ghost Pro Heb sleigh of hand pro Hacker Pro = Pwnd Reageren
>$bram$< Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Ik gebruik helemaal geen ghost, en als killstreaks gebruik ik tegenwoordig alleen dingen die NIET uit de lucht gehaald kunnen worden. (Black Bird + Attack Dogs + Napalm) For the win! Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Die countdown slaat nergens op , is gewoon een video Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.