TekaLoca Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Na een beetje gespeeld te hebben op PlayStation 3 vandaag, krijg ik terug zin in Black Ops. Ga het morgen dus ook weer spelen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Vandaag komen de mappacks uit voor Ps3. Wie koopt ze? Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Ik heb de vorige MW2 mappacks gekocht, maar vind het te duur om te kopen... Reageren
GTA-top Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Vandaag komen de mappacks uit voor Ps3. Wie koopt ze? Ik maar ze zijn nog niet in de store wel een update gekregen en er staat nu ook first strike tussen de playlist. Reageren
Mark B. Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Dit weekend weer Double XP weekend!! Bron Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Ja, dat komt doordat het uit is voor de PS3, telt het ook voor de Xbox? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Wordt duidelijk gezegd in de post hoor Treyarch heeft dit weekend een dubbel XP weekend gepland voor Call of Duty: Black Ops op de PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo Wii en PC. De reden hiervoor is omdat gisteren het eerste pakket downloadbare content met de naam First Strike werd uitgebracht in onder andere de PlayStation Store. Dit liet Josh Olin van Treyarch op Twitter aan ons weten. Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 @ dat van dubble-xp: Dan ga ik dit weekendje effe levelen Reageren
vice Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Handig ^^. Mijn vakantie begint dan net dus dan kan ik misschien wat meer spelen . Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 @ dat van dubble-xp: Dan ga ik dit weekendje effe levelen Ik ook. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Ik ben net prestige 1 lvl 49 ¬¬' Dus dat XP weekend komt very kut uit. Reageren
DingKing Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Jeuh! En ik ben het hele weekend vrij dus dat wordt een game weekend Reageren
NickOwnage Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Ik moet Zaterdag voetballen. Anders deed ik hetzelfde. Nja, hele zondag nog. Reageren
Tomeken Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Weet iemand wat de foutcode 80023017 wil zeggen. Ik geraak maar niet in de ps store. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Ik geraak er ook niet in dus ik heb de maps nog niet kunnen kopen. Misschien is het overbelast? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.