>$bram$< Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Prestige 11! Ik doe gemiddeld 16/17 uur over 1 prestige. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 (bewerkt) Weet iemand wat de foutcode 80023017 wil zeggen. Ik geraak maar niet in de ps store. Is overbelasting, moet je het vandaag maar proberen. @ Bram: 16/17 uur? Ik veel minder man. Ik denk zo'n 12 uur per prestige. Bewerkt: 4 maart 2011 door NickOwnage Reageren
>$bram$< Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 @NickOwnage Ja aangezien mensen tegenwoordig het leuk vinden om 24/7 second chance te gebruiken en te campen met ghost-pro. Anders doe ik er veel korter over! Kom anders morgen even samen dan SnD spelen! >>> Door Silverbyte: Allemaal leuk en aardig heren, maar afspraakjes in het vervolg graag even via PB regelen.<<< Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Ik speelnooit SnD op BO, zuigt. Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Double XP Weekend is zojuist begonnen @ Xbox360! Ik ben nu alweer lvl 18, 6e Prestige Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Double XP Weekend is zojuist begonnen @ Xbox360! Ik ben nu alweer lvl 18, 6e Prestige Precies op het moment dat ik moest trainen, nja. Ik ga er nu mee aan de slag! Reageren
thug Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Double XP Weekend is zojuist begonnen @ Xbox360! Ik ben nu alweer lvl 18, 6e Prestige Precies op het moment dat ik moest trainen, nja. Ik ga er nu mee aan de slag! das vroeg Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Double XP Weekend is zojuist begonnen @ Xbox360! Ik ben nu alweer lvl 18, 6e Prestige Precies op het moment dat ik moest trainen, nja. Ik ga er nu mee aan de slag! das vroeg Ja, ik zei me ma dat ze me om half 7 moest wekken, viel ik om half 7 weer in slaap. -.- >>> Door Kai-ShockWave: Het is hier geen chat-topic. Graag ontopic houden a.u.b. <<< Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ik heb hem voor m'n PC, maar ik ga hem ook nog even voor de PS3 halen om samen met m'n vrienden op de bank of stoel te spelen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ik heb hem voor m'n PC, maar ik ga hem ook nog even voor de PS3 halen om samen met m'n vrienden op de bank of stoel te spelen. Als je voor de PC zit zit je toch ook op een bank/stoel? Reageren
Niiek Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ben nu 1ste prestige lvl 27, gaat wel snel op Nuketown 24/7 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ja, ik zei me ma dat ze me om half 7 moest wekken, viel ik om half 7 weer in slaap. -.- >>> Door Kai-ShockWave: Het is hier geen chat-topic. Graag ontopic houden a.u.b. <<< Ik neem aan dat je groot genoeg bent om zelf je wekker te zetten? Btw, heeft de PC een demo versie? ik zag dat de PS3 dat wel had namelijk. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ben nu 1ste prestige lvl 27, gaat wel snel op Nuketown 24/7 Jammer dat we dat niet hebben op Xbox360.. @ Golf: Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 Ik heb hem voor m'n PC, maar ik ga hem ook nog even voor de PS3 halen om samen met m'n vrienden op de bank of stoel te spelen. Als je voor de PC zit zit je toch ook op een bank/stoel? Ik bedoelde eigenlijk ermee dat we niet online spelen, maar samen op de PS3 met 2+ controllers. Reageren
thug Geplaatst: 5 maart 2011 Rapport Geplaatst: 5 maart 2011 ik ben ook een idioot ik heb de verkeerde code gedownload van first strike,moet ik dubbel betalen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.