Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben nu 1ste prestige lvl 27, gaat wel snel op Nuketown 24/7 :)

Jammer dat we dat niet hebben op Xbox360..

@ Golf: :duh:

Hebben we wel. :Y

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik doe meer zogenaamd agressief campen. eigenlijk gewoon lopen enzo, maar altijd in dekking blijven. ik gebruik ook ghost en ninja pro, maar gewoon omdat ik zelf altijd gekilld word doordat hun mij om een hoekje zien komen met spy plane. als ze nou eens spy plane geen default killstreak maken en dan ook 5 kills ofzo, dan zou ik ook zeker iets anders gebruiken

Geplaatst:

ik ben ook een idioot ik heb de verkeerde code gedownload van first strike,moet ik dubbel betalen? :ch:

Er stond met KOEIEN LETTERS op de Duitse versie en de Engelse versie. Ik neem wel aan dat je dan dubbel moet betalen. Want ik denk als je Call of Duty een mailtje stuurt zeggen ze het zelfde als wat ik net zei.

Geplaatst: (bewerkt)

ik ben ook een idioot ik heb de verkeerde code gedownload van first strike,moet ik dubbel betalen? :ch:

Er stond met KOEIEN LETTERS op de Duitse versie en de Engelse versie. Ik neem wel aan dat je dan dubbel moet betalen. Want ik denk als je Call of Duty een mailtje stuurt zeggen ze het zelfde als wat ik net zei.

toch niet,heb maar eenmaal moeten betalen :puh: .

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Ga naar de PS store dan overzicht gedownload en dan moet je kijken of de goede code erbij staat

Geplaatst:

Ga naar de PS store dan overzicht gedownload en dan moet je kijken of de goede code erbij staat

het is allemaal in orde heb maar eenmaal moeten betalenen

Geplaatst:

tot wanneer blijft de nuketown 24/7 op xbox ?

Volgens mij blijft dat, aangezien het op de PS3 ook al langer beschikbaar was.

Nog steeds Prestige 3 level 41.. laatste tijd geen behoefte gehad in BO. bloos.gif

Geplaatst:

meeste hebben bij SnD toch ghost

OF COUNTER-SPYPLANE , hiermee maskeer jij jouw bewegingen op de map en weet de vijand niet wie waar schiet en met wat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...