Cheers. Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 meeste hebben bij SnD toch ghost OF COUNTER-SPYPLANE , hiermee maskeer jij jouw bewegingen op de map en weet de vijand niet wie waar schiet en met wat. Dus wat bazel je nou? ik mag zelf weten wat ik instel. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Ik snap het niet, hoeveel zombie maps heeft BO nu? Ik heb er 2 maar er zijn 4 vakjes? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Geplaatst: 6 maart 2011 Je hebt Kino Der Toten (zit standaard al in de game vanaf het begin), dan heb je Five (speel je vrij door het verhaal uit te spelen), dan heb je Dead Ops Arcade (soort arcade mode speel je vrij door DOA in te tikken op de kleine monitor in de kamer waar je opgesloten zit) en Ascention krijg je door de First Strike map pack te kopen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Gister heeft een vriend van mij level 30 gehaald en nog wat duizend kills op Kino der toten. Het nuttige van deze map zijn de grote ruimtes, je hebt bijna altijd ruimtes om te ontsnappen. Sowieso als je een paar rondjes rent in het theater komen al die zombies achter je aan. Reageren
vice Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Gister heeft een vriend van mij level 30 gehaald en nog wat duizend kills op Kino der toten. Het nuttige van deze map zijn de grote ruimtes, je hebt bijna altijd ruimtes om te ontsnappen. Sowieso als je een paar rondjes rent in het theater komen al die zombies achter je aan. Ik kom anders wel vaak vast te zitten met die zombies . Maar misschien is dat omdat ik nog niet de juiste tactiek ken. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Gister heeft een vriend van mij level 30 gehaald en nog wat duizend kills op Kino der toten. Het nuttige van deze map zijn de grote ruimtes, je hebt bijna altijd ruimtes om te ontsnappen. Sowieso als je een paar rondjes rent in het theater komen al die zombies achter je aan. Ik kom anders wel vaak vast te zitten met die zombies . Maar misschien is dat omdat ik nog niet de juiste tactiek ken. Speel je dan alleen? Want in het eerste gedeelte moet je een aantal deuren open maken. Als je dan met vrienden speelt krijg je al met moeite het gespaarde geld bij elkaar... als je alleen speelt moet je wel een hele goede tactiek gebruiken. ( + alle 4 de ramen controleren ). Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 (bewerkt) Je hebt Kino Der Toten (zit standaard al in de game vanaf het begin), dan heb je Five (speel je vrij door het verhaal uit te spelen), dan heb je Dead Ops Arcade (soort arcade mode speel je vrij door DOA in te tikken op de kleine monitor in de kamer waar je opgesloten zit) en Ascention krijg je door de First Strike map pack te kopen. Dus je moet steeds een map uitspelen voor een nieuwe? MUV die van de verhaallijn , die heb ik zelf ,mijzelf is five nog nooit helemaal gelukt ( Als er altans een einde is ) Bewerkt: 7 maart 2011 door davedavy Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Je hebt Kino Der Toten (zit standaard al in de game vanaf het begin), dan heb je Five (speel je vrij door het verhaal uit te spelen), dan heb je Dead Ops Arcade (soort arcade mode speel je vrij door DOA in te tikken op de kleine monitor in de kamer waar je opgesloten zit) en Ascention krijg je door de First Strike map pack te kopen. Dus je moet steeds een map uitspelen voor een nieuwe? MUV die van de verhaallijn , die heb ik zelf ,mijzelf is five nog nooit helemaal gelukt ( Als er altans een einde is ) Nee, Kino Der Toten zit standaard als map in de game, Five speel je vrij door verhaal uit te spelen en Dead Ops krijg je door '' DOA '' in te typen bij de computer @ main menu. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Je kan ook Five al unlocken vanaf het begin als je 3ARC UNLOCK intypt op de computer. Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 maart 2011 Rapport Geplaatst: 7 maart 2011 Ben bijna al weer 7e prestige. Heb vandaag mijn record verbroken. Most kills in een match, de teller staat nu op 54, eerst stond ie op 51. Nuketown 24/7 is wel leuk, maar je moet het niet te vaak achter elkaar spelen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Ben bijna al weer 7e prestige. Heb vandaag mijn record verbroken. Most kills in een match, de teller staat nu op 54, eerst stond ie op 51. Nuketown 24/7 is wel leuk, maar je moet het niet te vaak achter elkaar spelen. Ja, inderdaad. Nu Prestige 10 lvl 40. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) Ben bijna al weer 7e prestige. Heb vandaag mijn record verbroken. Most kills in een match, de teller staat nu op 54, eerst stond ie op 51. Nuketown 24/7 is wel leuk, maar je moet het niet te vaak achter elkaar spelen. Wat is dat precies? "nuketown 24/7 " :$ , trouwens hoe stap ik ookal weer uit die stoel? Trouwens , als ik DOA typ, krijg ik een game, insert a coint? Bewerkt: 8 maart 2011 door davedavy Reageren
Niiek Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 (bewerkt) Gewoon ff wachten, dan start het spel Nuketown 24/7 is alleen maar nuketown, maar is nu al weg Bewerkt: 8 maart 2011 door Sniickers. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Ik heb boven aan zicht view? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.