Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

meeste hebben bij SnD toch ghost

OF COUNTER-SPYPLANE , hiermee maskeer jij jouw bewegingen op de map en weet de vijand niet wie waar schiet en met wat.

Dus wat bazel je nou? ik mag zelf weten wat ik instel.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Je hebt Kino Der Toten (zit standaard al in de game vanaf het begin), dan heb je Five (speel je vrij door het verhaal uit te spelen), dan heb je Dead Ops Arcade (soort arcade mode speel je vrij door DOA in te tikken op de kleine monitor in de kamer waar je opgesloten zit) en Ascention krijg je door de First Strike map pack te kopen. :puh:

Geplaatst:

Gister heeft een vriend van mij level 30 gehaald en nog wat duizend kills op Kino der toten. Het nuttige van deze map zijn de grote ruimtes, je hebt bijna altijd ruimtes om te ontsnappen. Sowieso als je een paar rondjes rent in het theater komen al die zombies achter je aan. thumbsup2.gif

Geplaatst:

Gister heeft een vriend van mij level 30 gehaald en nog wat duizend kills op Kino der toten. Het nuttige van deze map zijn de grote ruimtes, je hebt bijna altijd ruimtes om te ontsnappen. Sowieso als je een paar rondjes rent in het theater komen al die zombies achter je aan. thumbsup2.gif

Ik kom anders wel vaak vast te zitten met die zombies :puh:. Maar misschien is dat omdat ik nog niet de juiste tactiek ken.

Geplaatst:

Ik kom anders wel vaak vast te zitten met die zombies puh2.gif. Maar misschien is dat omdat ik nog niet de juiste tactiek ken.

Speel je dan alleen? Want in het eerste gedeelte moet je een aantal deuren open maken. Als je dan met vrienden speelt krijg je al met moeite het gespaarde geld bij elkaar... als je alleen speelt moet je wel een hele goede tactiek gebruiken. ( + alle 4 de ramen controleren ).

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt Kino Der Toten (zit standaard al in de game vanaf het begin), dan heb je Five (speel je vrij door het verhaal uit te spelen), dan heb je Dead Ops Arcade (soort arcade mode speel je vrij door DOA in te tikken op de kleine monitor in de kamer waar je opgesloten zit) en Ascention krijg je door de First Strike map pack te kopen. :puh:

Dus je moet steeds een map uitspelen voor een nieuwe? MUV die van de verhaallijn , die heb ik zelf :puh: ,mijzelf is five nog nooit helemaal gelukt ( Als er altans een einde is )

Bewerkt: door davedavy
Geplaatst:

Je hebt Kino Der Toten (zit standaard al in de game vanaf het begin), dan heb je Five (speel je vrij door het verhaal uit te spelen), dan heb je Dead Ops Arcade (soort arcade mode speel je vrij door DOA in te tikken op de kleine monitor in de kamer waar je opgesloten zit) en Ascention krijg je door de First Strike map pack te kopen. puh2.gif

Dus je moet steeds een map uitspelen voor een nieuwe? MUV die van de verhaallijn , die heb ik zelf puh2.gif ,mijzelf is five nog nooit helemaal gelukt ( Als er altans een einde is )

Nee, Kino Der Toten zit standaard als map in de game, Five speel je vrij door verhaal uit te spelen en Dead Ops krijg je door '' DOA '' in te typen bij de computer @ main menu. blij.gif

Geplaatst:

Ben bijna al weer 7e prestige. Heb vandaag mijn record verbroken. Most kills in een match, de teller staat nu op 54, eerst stond ie op 51. Nuketown 24/7 is wel leuk, maar je moet het niet te vaak achter elkaar spelen.

Geplaatst:

Ben bijna al weer 7e prestige. Heb vandaag mijn record verbroken. Most kills in een match, de teller staat nu op 54, eerst stond ie op 51. Nuketown 24/7 is wel leuk, maar je moet het niet te vaak achter elkaar spelen.

Ja, inderdaad. Nu Prestige 10 lvl 40.

Wat is dat precies? "nuketown 24/7 " :$ , trouwens hoe stap ik ookal weer uit die stoel? :duh:

Trouwens , als ik DOA typ, krijg ik een game, insert a coint?

Bewerkt: door davedavy

Gewoon ff wachten, dan start het spel :puh:

Nuketown 24/7 is alleen maar nuketown, maar is nu al weg :(

Bewerkt: door Sniickers.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...