BoerBanaan Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Ik heb boven aan zicht view? Ja dat wel maar ik vind die mode echt geniaal Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Ik zag het op youtube, bij mij doet die niks meer nadat die animatie van 1 coint klaar is. Reageren
vice Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Wacht je wel lang genoeg? Toen ik DOA de eerste keer in de computer intypte duurde het bij mij ook een tijdje, ik dacht toen ook dat het niet werkte maar dan begon het toch. Misschien kan je al via het "Zombies" menu erin gaan, dan laad die het zoals ie elke zombie of MP map laadt. Reageren
Niiek Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Is de lander glitch in Ascension gefixt op xbox360 ? wat hij lukt me de hele avond al niet Reageren
thug Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 is da normaal in dat nieuw zombie level dat bij de first strike pack zit,dat het zwart wit is?er zit gelijk geen kleur in :$ Reageren
GTA-top Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 is da normaal in dat nieuw zombie level dat bij de first strike pack zit,dat het zwart wit is?er zit gelijk geen kleur in Als de stroom aaan zet komt er kleur Reageren
benhelsloot Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 heb net storyline met veteran uitgespeeld is 1000 keer zo moeilijk als online Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Story is niet zo heel moeilijk. CB Training en op Veteran is moeilijker, denk ik. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 Op hoeveel staat jullie Sensivity? Dan bedoel ik met het rondom jou kijken.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 maart 2011 Rapport Geplaatst: 11 maart 2011 heb net storyline met veteran uitgespeeld is 1000 keer zo moeilijk als online Buiten 2 missies valt dat echt goed mee hoor. @TekaLoca: Normaal op 7, maar om te snipen speel ik op 9. Reageren
Cheers. Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Story is niet zo heel moeilijk. CB Training en op Veteran is moeilijker, denk ik. maar daar heb je niet verplichtingen om naar die checkpoint te rennen etc Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Op hoeveel staat jullie Sensivity? Dan bedoel ik met het rondom jou kijken.. Sensitiviteit 10. Story is niet zo heel moeilijk. CB Training en op Veteran is moeilijker, denk ik. maar daar heb je niet verplichtingen om naar die checkpoint te rennen etc Nee, klopt. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 heb net storyline met veteran uitgespeeld is 1000 keer zo moeilijk als online Buiten 2 missies valt dat echt goed mee hoor. @TekaLoca: Normaal op 7, maar om te snipen speel ik op 9. ja maar bij paar missies zijn er oneindig veel vijanden en daar zat ik toch vaak lang vast maar die gewone missies waar je gewoon doorheen moet schieten die zijn wel makelijk Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Op de pc heb je lekker altijd al 24/7 nuketown gehad PC gaming ftw, ook meer voordelen voor blackops. Je hebt servers met sniperonly, Grenade launchers zijn bij veel servers gebanned, dus als je ermee schiet, word je ge autokicked. Sommige zijken wel om hackers, maar die kom je ook bijna nooit tegen, 1 in de 100 matches of zelfs minder. Aleen ben pas 1e prestige LVL 46, maar dat komt omdat ik bijna niet speel Reageren
>$bram$< Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Mijn sensivity is 5, want hoe lager hij is hoe accurater je bent, maar als je een sensivty van 1 hebt duurt het weer een half uur om om te draaien, dus daarom neem ik eentje die er tussenin zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.