TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ik heb mijne ook op 5. Althans dat geloof ik toch. Het kàn ook op 4 staan, maar vindt het leuker als je sneller kan draaien enzo Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ik heb hem altijd op 7. Ik ben nu lvl 18 7e Prestige. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ben nu prestige 11 lvl 18. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 En ik ben fucking level 18! Pro of niet? Reageren
Flokkert Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 En ik ben fucking level 18! Pro of niet? Echt wel! Op je andere account was je level 11, als ik me niet vergis. Heb zonet nog even Zobies gedaan, op Ascenssion (of hoe je dat schrijft). Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Black Ops speel ik nog altijd op CPLXflashteksz, hoor, aangezien ik geen Gold ben op TekaLoca BE Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Mijn exemplaar van Black Ops start niet meer op na de laatste patch. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Waar blijft die juist vast zitten? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Als ik op Call of Duty Black Ops druk in het menu krijg ik een zwart scherm en die blijft. Reageren
Flokkert Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ik zit nu beetje vast bij de missie Executive Order op Veteran Difficulty. Reageren
Velaro Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ik zit nu beetje vast bij de missie Executive Order op Veteran Difficulty. Dat is inderdaad een van de moeilijkste gedeelten uit het spel, en vooral omdat de vijanden daar ongelimiteerd door blijven spawnen tot je de checkpoint bereikt.. Ik weet niet waar je zit, ik neem aan in die lange gang waar je inkomt na een soort van communicatiekamer? In ieder geval moet je cover zoeken, maar ook niet te lang blijven zitten. De vijanden blijven namelijk toch heletijd respawnen. Ik deed het door eerst vijanden te vermoorden en er dan gewoon recht naartoe te rennen langs de kamer aan de rechterkant, waar ik iedereen snel neerschoot. Dan gewoon door blijven rennen tot de hoek, waar eindelijk een checkpoint is. Ik kan nu ook volledig fout zijn met de plaats waar je vastzit, maar dit vond ik toch de moeilijkste uit het level. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ik zit nu beetje vast bij de missie Executive Order op Veteran Difficulty. Dat is inderdaad een van de moeilijkste gedeelten uit het spel, en vooral omdat de vijanden daar ongelimiteerd door blijven spawnen tot je de checkpoint bereikt.. Ik weet niet waar je zit, ik neem aan in die lange gang waar je inkomt na een soort van communicatiekamer? In ieder geval moet je cover zoeken, maar ook niet te lang blijven zitten. De vijanden blijven namelijk toch heletijd respawnen. Ik deed het door eerst vijanden te vermoorden en er dan gewoon recht naartoe te rennen langs de kamer aan de rechterkant, waar ik iedereen snel neerschoot. Dan gewoon door blijven rennen tot de hoek, waar eindelijk een checkpoint is. Ik kan nu ook volledig fout zijn met de plaats waar je vastzit, maar dit vond ik toch de moeilijkste uit het level. rookbommen zijn de beste middel voor dat stuk Reageren
thug Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ik zit nu beetje vast bij de missie Executive Order op Veteran Difficulty. Dat is inderdaad een van de moeilijkste gedeelten uit het spel, en vooral omdat de vijanden daar ongelimiteerd door blijven spawnen tot je de checkpoint bereikt.. Ik weet niet waar je zit, ik neem aan in die lange gang waar je inkomt na een soort van communicatiekamer? In ieder geval moet je cover zoeken, maar ook niet te lang blijven zitten. De vijanden blijven namelijk toch heletijd respawnen. Ik deed het door eerst vijanden te vermoorden en er dan gewoon recht naartoe te rennen langs de kamer aan de rechterkant, waar ik iedereen snel neerschoot. Dan gewoon door blijven rennen tot de hoek, waar eindelijk een checkpoint is. Ik kan nu ook volledig fout zijn met de plaats waar je vastzit, maar dit vond ik toch de moeilijkste uit het level. daar zit ik ook vast vanavond maaar nog eens proberen. Reageren
ikt Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 (bewerkt) 22/1 gisteren @ TDM Man, de AK-47u is een lekker wapen. Wager match ging wat minder, deed Sticks and Stones, werd in de laatste 5 seconden nog gebankrupted @ High Roller. Ik stond eerste. Voelde zwaar kut. Bewerkt: 13 maart 2011 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.