Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb mijne ook op 5. Althans dat geloof ik toch. Het kàn ook op 4 staan, maar vindt het leuker als je sneller kan draaien enzo :)

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

En ik ben fucking level 18! Pro of niet? :7

Echt wel! Op je andere account was je level 11, als ik me niet vergis.

Heb zonet nog even Zobies gedaan, op Ascenssion (of hoe je dat schrijft).

Geplaatst:

Als ik op Call of Duty Black Ops druk in het menu krijg ik een zwart scherm en die blijft.

Geplaatst:

Ik zit nu beetje vast bij de missie Executive Order op Veteran Difficulty.

Dat is inderdaad een van de moeilijkste gedeelten uit het spel, en vooral omdat de vijanden daar ongelimiteerd door blijven spawnen tot je de checkpoint bereikt.. Ik weet niet waar je zit, ik neem aan in die lange gang waar je inkomt na een soort van communicatiekamer? In ieder geval moet je cover zoeken, maar ook niet te lang blijven zitten. De vijanden blijven namelijk toch heletijd respawnen. Ik deed het door eerst vijanden te vermoorden en er dan gewoon recht naartoe te rennen langs de kamer aan de rechterkant, waar ik iedereen snel neerschoot. Dan gewoon door blijven rennen tot de hoek, waar eindelijk een checkpoint is. Ik kan nu ook volledig fout zijn met de plaats waar je vastzit, maar dit vond ik toch de moeilijkste uit het level.

Geplaatst:

Dat is inderdaad een van de moeilijkste gedeelten uit het spel, en vooral omdat de vijanden daar ongelimiteerd door blijven spawnen tot je de checkpoint bereikt.. Ik weet niet waar je zit, ik neem aan in die lange gang waar je inkomt na een soort van communicatiekamer? In ieder geval moet je cover zoeken, maar ook niet te lang blijven zitten. De vijanden blijven namelijk toch heletijd respawnen. Ik deed het door eerst vijanden te vermoorden en er dan gewoon recht naartoe te rennen langs de kamer aan de rechterkant, waar ik iedereen snel neerschoot. Dan gewoon door blijven rennen tot de hoek, waar eindelijk een checkpoint is. Ik kan nu ook volledig fout zijn met de plaats waar je vastzit, maar dit vond ik toch de moeilijkste uit het level.

rookbommen zijn de beste middel voor dat stuk

Geplaatst:

daar zit ik ook vast vanavond maaar nog eens proberen.

Geplaatst: (bewerkt)

22/1 gisteren @ TDM :D Man, de AK-47u is een lekker wapen. Wager match ging wat minder, deed Sticks and Stones, werd in de laatste 5 seconden nog gebankrupted @ High Roller. Ik stond eerste. Voelde zwaar kut.

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...