Flokkert Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ik zit nu beetje vast bij de missie Executive Order op Veteran Difficulty. Dat is inderdaad een van de moeilijkste gedeelten uit het spel, en vooral omdat de vijanden daar ongelimiteerd door blijven spawnen tot je de checkpoint bereikt.. Ik weet niet waar je zit, ik neem aan in die lange gang waar je inkomt na een soort van communicatiekamer? In ieder geval moet je cover zoeken, maar ook niet te lang blijven zitten. De vijanden blijven namelijk toch heletijd respawnen. Ik deed het door eerst vijanden te vermoorden en er dan gewoon recht naartoe te rennen langs de kamer aan de rechterkant, waar ik iedereen snel neerschoot. Dan gewoon door blijven rennen tot de hoek, waar eindelijk een checkpoint is. Ik kan nu ook volledig fout zijn met de plaats waar je vastzit, maar dit vond ik toch de moeilijkste uit het level. Daar ik zit inderdaad vast. Ik ga de hele tijd gewoon kijken of ik iemand zie dan knal ik die neer en dan loop ik verder. En dan staan er weer een paar gasten voor je. Maar zal het nog wel een keer proberen! Reageren
Davedavy Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Die death ops arcade is awesome <D Reageren
Cheers. Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 is 3e prestig level 23 en heeft de achievement Space race gehaald Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Is sinds kort 3e of 4e prestige geworden, in het begin is die M16 met Suppressor wel lekker hoor! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 In het begin is het sowieso altijd wel lekker spelen want dan level je heel erg snel. Alleen het gene wat wat minder is is dat je niet alle wapens tot je beschikking hebt en al je modificaties op die wapens niet hebt. Dit duurt steeds wel een tijdje tot je dit weer hebt zoals het eerst was. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Nouja, de M16 vind ik wel lekker spelen in Hardcore S&D. Dat is een voordeel voor mij. Ook was mijn geliefde wapen in de vorige Prestige een Galil ( kan je vrij spelen rond de level 20 ). Een paar uurtjes spelen en je hebt die dus. Verder ik ook nog een Mac 11 als runningclass. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Nouja, de M16 vind ik wel lekker spelen in Hardcore S&D. Dat is een voordeel voor mij. Ook was mijn geliefde wapen in de vorige Prestige een Galil ( kan je vrij spelen rond de level 20 ). Een paar uurtjes spelen en je hebt die dus. Verder ik ook nog een Mac 11 als runningclass. Doe jij er zo lang over om van 1 naar 20 te gaan. Ik ben vaak in potje 1 die ik speel na het prestigen al 6 á 7. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Ik ben vooral fan van de Famas en deze heb je helaas niet in het begin. Wat volgens mij wel het geval was bij Modern Warfare 2. Reageren
Flokkert Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Hier weer een paar nieuwe video's: Reageren
ikt Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Waarom doen jullie mensen eigenlijk Prestige? Ik doe het iig niet. Lekker alle perks Pro en lekker veel geld. Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Waarom doen jullie mensen eigenlijk Prestige? Ik doe het iig niet. Lekker alle perks Pro en lekker veel geld. wat heb je dan nog te halen? en dan kun je verder bijv. ook de goude camo halen Reageren
Flokkert Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Waarom doen jullie mensen eigenlijk Prestige? Ik doe het iig niet. Lekker alle perks Pro en lekker veel geld. wat heb je dan nog te halen? en dan kun je verder bijv. ook de goude camo halen Inderdaad, en wat moet je met al dat geld? Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Ik vindt BO niet erg zo leuk om te spelen, de positieve punten zijn: Geen gehack, dat je alles kan kopen, de extra mode's zoals one in a chamber enzo... MW2 vond ik leuker spelen, leukere geluidseffecten ook enzo, maar mw2 is verziekt nu door die hackers. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Waarom doen jullie mensen eigenlijk Prestige? Ik doe het iig niet. Lekker alle perks Pro en lekker veel geld. wat heb je dan nog te halen? en dan kun je verder bijv. ook de goude camo halen Inderdaad, en wat moet je met al dat geld? Weeeuheeuuw.. ik met mijn 3400 puntjes zo.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Waarom doen jullie mensen eigenlijk Prestige? Ik doe het iig niet. Lekker alle perks Pro en lekker veel geld. Als ik niet ga prestige begint het te vervelen. Dan heb ik geen doel om naar uit te kijken en dan ga ik het steeds minder spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.