Niiek Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Is de ascension lander glitch gepatcht ? aangezien we vandaag de heletijd dood gingen op de lander, niet eerst revive maar gewoon meteen dood. best raar Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Dat is volgens mij al even gepatched hoor Reageren
jordib12 Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Waarom doen jullie mensen eigenlijk Prestige? Ik doe het iig niet. Lekker alle perks Pro en lekker veel geld. Als ik niet ga prestige begint het te vervelen. Dan heb ik geen doel om naar uit te kijken en dan ga ik het steeds minder spelen. Ik ga door tot prestige 15 als dat me ooit lukt... Reageren
Niiek Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Dat is volgens mij al even gepatched hoor Gisteren lukte die nog Reageren
zwierd Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 ja hotfix van vanochtend rond 10 uur... echt kut. ze hebben ook de drie wapen glitch gepatched. lol iedereen dacht dat ze die lunar glitch niet konden patchen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 zwierd, waarom speel je zo? Ik haat campers weet je.. Overigens net geleveled en ben nu àl 19! Reageren
Niiek Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Zullen we nu nog een paar potjes doen ? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Ben net gestopt met gamen.. Morgen? (Reageer aub verder via profielreactie/PB) Reageren
zwierd Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 teka, dat doe ik meestal bij ct op nuketown, daar komen veel mensen langs.. en iedereen heeft zijn speelstijl hé? ligt er aan welk wapen in heb. soms ga ik met mp5k rennen, andere keer ga ik quickscopen of ik ga verdedigend spelen met famas of galil Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Maar campen is echt zo irritant. Speel gewoon het spel normaal zoals ik doe Rondrennen, kill halen, vermoord worden. En weer opnieuw.. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Geplaatst: 18 maart 2011 Ik was daarstraks een vriend bezig voor een filmpje te maken. Mensen vastzetten in hoekjes en vijanden achtervolgen enzo. We liepen ook de hele tijd rond met onze ingame camera's vast om het wat lolliger te maken. Zijn nog wel leuke beelden uitgekomen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Ik was daarstraks een vriend bezig voor een filmpje te maken. Mensen vastzetten in hoekjes en vijanden achtervolgen enzo. We liepen ook de hele tijd rond met onze ingame camera's vast om het wat lolliger te maken. Zijn nog wel leuke beelden uitgekomen. Vrienden van mij doen dit ook. Wel leuk inderdaad. Vriend van mij zette in zijn eentje iemand vast @ Kowloon helemaal boven. Kwam er een noobtube aan allebei dood. Reageren
Cheers. Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Ik vindt BO niet erg zo leuk om te spelen, de positieve punten zijn: Geen gehack, dat je alles kan kopen, de extra mode's zoals one in a chamber enzo... MW2 vond ik leuker spelen, leukere geluidseffecten ook enzo, maar mw2 is verziekt nu door die hackers. en jij zei dat al die hackers uit mw2 waren............ Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 en jij zei dat al die hackers uit mw2 waren............ Waarom snap ik deze zin niet? Anyway, hoeveel DLCs zijn er bis jetzt? Reageren
jordib12 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Ik vindt BO niet erg zo leuk om te spelen, de positieve punten zijn: Geen gehack, dat je alles kan kopen, de extra mode's zoals one in a chamber enzo... MW2 vond ik leuker spelen, leukere geluidseffecten ook enzo, maar mw2 is verziekt nu door die hackers. en jij zei dat al die hackers uit mw2 waren............ Ja, maar dat gebeurt niet vandaag op morgen, dat heeft tijd nodig... Hopelijk doet de patch z'n werk goed. En ik zal het vandaag eens testen als er nog hackers aanwezig zijn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.