Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Pff ik ben terug gestapt naar Modern Warfare 2. Wat word ik ziek van Black Ops. Op t begin was t nog wel lachen, en dacht ik ook dat dit vele malen beter was dan MW2, maar als je MW2 er weer instopt dan weet je gewoon dat deze beter speelt.

Geplaatst:

Pff ik ben terug gestapt naar Modern Warfare 2. Wat word ik ziek van Black Ops. Op t begin was t nog wel lachen, en dacht ik ook dat dit vele malen beter was dan MW2, maar als je MW2 er weer instopt dan weet je gewoon dat deze beter speelt.

_O_

Dat heb ik nu ook!

Geplaatst: (bewerkt)

Nu 12de prestige lvl 49, morgen hoop ik 13de te zijn!

Ik ben nu 11de prestige lvl 48, vandaag naar de 12e prestige. :puh: Ik houd je echt niet bij. :puh:

Deze zijn beide van mij echt vet zieke worpen. :)

Search & Destroy - First Blood - Tomahawk - Stadium

Search & Destroy - First Blood - Tomahawk - Kowloon

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Wat is er eigenlijk zo speciaal aan die kills? Dit is weer een van de zovele random worpen waarmee je toevallig een kill hebt. Het vereist niet eens skill, je moet het alleen continu proberen tot je een vijand mee hebt.

Geplaatst:

Nou er is niet egt iets speciaals aan vind ik alleen als het je een keer lukt is het toch wel iets waar je blij mee kan zijn omdat het niet heel vaak gebeurd. Als het bij mij zou gebeuren zou ik het ook monteren in een video denk ik.

Lvl 4 prestige 1 :D

M16 met ACOG en AK74u met rapid fire ftw

Bewerkt: door Zombiespeed
Geplaatst:

Same here! :puh:

MW2 speelt idd beter dan BO geluidseffecten zijn ook beter.

Lvl 4 prestige 1 :D

M16 met ACOG en AK74u met rapid fire ftw

AK74u + Grip + Rapid Fire, en je bent vertrokken :klap:

Bewerkt: door TekaLoca
Geplaatst:

Dan kom ik maar met m'n MAC11 met Suppressor en Extended Mags. Handig voor Hardcore Gamemodes zoals Search and Destroy en TDM.. Sta bijna altijd bovenaan, het enige probleem is meestal het kleine magazijn in vergelijking met andere wapens.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...