Flokkert Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Ik gebruikte eerst de AK74U met Supressor, maar die vond ik nu niet meer zo lekker schieten. Daarom gebruik ik nu de Galil met Supressor. Ook wel lekker, en beter van afstand dan de AK74U met Supressor. Ik nu overigens level 45, 6e Prestige. Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Pro? WTF, hoe heb je dat geflikt. Volgens mij heb je dit aangepast met Photoshop Dit is niet normaal. Welke Game-mode? Reageren
>$bram$< Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Pro? WTF, hoe heb je dat geflikt. Volgens mij heb je dit aangepast met Photoshop Dit is niet normaal. Welke Game-mode? Dedicated servers waarschijnlijk met andere regels dan op de consoles. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 24/7 Nuketown server, demolition of HQ of welke vrij lang durende game mode dan ook, de chopper en hind killstreak en dwaze tegenstanders die te lui zijn om hun anti air uit te halen. Als het dit is: ik haat van die kerels die op 24/7 nuketown servers zitten met hind of chopper killstreaks en achteraf nog lopen pronken met hun aantal kills ook. Als het dit niet is, dan hoor ik graag hoe je 't wel geflikt hebt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Hackzz... Jammer dat xbox360 geen 24/7 Nuketown meer heeft. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Nee, Nee en nee Met devmaps(Voor moderators: Dit is legaal en niet bannable!). Kan je doen in combat mode met vrienden of zonder. Als je een devmap laat kan je alle codes gebruiken: Godmode, jezelf wapens geven (Minigun) of wapens met alle mogelijke attachments: Ak74u met dualclip, red dot, silencer en grenade launcher Reageren
Davedavy Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 (bewerkt) Pro? Ja , is dat c1000 logo rechtsboven normaal? En @ hierboven; is dat ook voor pc :O? Bewerkt: 22 maart 2011 door Davedavy Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Ja , is dat c1000 logo rechtsboven normaal? Player logo he Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Ik werk bij de C1000, maar hoe heb je die gedaan? Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Ik werk bij de C1000, maar hoe heb je die gedaan? zo Reageren
Davedavy Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Sorry , net even bo gedaan , waarom zijn er opeens zoveel noobs, volgens mij allemaal kinderen van 10 die menen dat ze "stoer" zijn , tot last van de "echt"gamers. Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 maart 2011 Rapport Geplaatst: 23 maart 2011 Sorry , net even bo gedaan , waarom zijn er opeens zoveel noobs, volgens mij allemaal kinderen van 10 die menen dat ze "stoer" zijn , tot last van de "echt"gamers. Inderdaad, er zijn ook veel noobtubers. Ben overigens alweer 8e Prestige level 9. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Sorry , net even bo gedaan , waarom zijn er opeens zoveel noobs, volgens mij allemaal kinderen van 10 die menen dat ze "stoer" zijn , tot last van de "echt"gamers. Inderdaad, er zijn ook veel noobtubers. Ben overigens alweer 8e Prestige level 9. Gebruik dan flak jacket (pro) met marathon (pro) dan ren je ze er zo uit en dan doen die noobtubes amper damage. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 maart 2011 Rapport Geplaatst: 24 maart 2011 Sorry , net even bo gedaan , waarom zijn er opeens zoveel noobs, volgens mij allemaal kinderen van 10 die menen dat ze "stoer" zijn , tot last van de "echt"gamers. Inderdaad, er zijn ook veel noobtubers. Ben overigens alweer 8e Prestige level 9. Je bent verslaafd Kom ik aan met mijn level 18 :$ Ik moest alweer opnieuw beginnen wegens nieuw profiel en wat ik op een anderhalve maand heb gedaan op CPLX, doe ik nu op 2 dagen met Teka Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.