Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hm, blijkbaar was het 'n Double XP weekend dit weekend :puh:, naja, ik had BO ook even gerust gelaten. En dat had blijkbaar wel nut xD. Deed net nog 'ns een goede match, niet zò goed, maar ik ben al blij als ik meer kills heb dan deaths, en dat had ik vandaag... 19 kills, 17 deaths.

Ik had ook een double-knifekill en wou 'm herbekijken (mss wel uploaden op YT :puh:), maar natuurlijk staat die (nog) niet in 't theater, hopelijk komt ie er nog te staan, want de leuke scenes zijn natuurlijk nooit gerecord :(.

Ben ook prestige 1 level 49 nu, prestige 2 zit er wel aan te komen... al zeg ik dat al een paar weken :puh: (ik zeg het, heb BO even gerust gelaten).

EDIT: Typisch.. Mijn laatste 2 matches die dan weer slecht waren, worden wel aan het theater toegevoegd. Lang leve ongeluk xD

Bewerkt: door vice
  • Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hm, blijkbaar was het 'n Double XP weekend dit weekend :puh:, naja, ik had BO ook even gerust gelaten. En dat had blijkbaar wel nut xD. Deed net nog 'ns een goede match, niet zò goed, maar ik ben al blij als ik meer kills heb dan deaths, en dat had ik vandaag... 19 kills, 17 deaths.

Ik had ook een double-knifekill en wou 'm herbekijken (mss wel uploaden op YT :puh:), maar natuurlijk staat die (nog) niet in 't theater, hopelijk komt ie er nog te staan, want de leuke scenes zijn natuurlijk nooit gerecord :(.

Ben ook prestige 1 level 49 nu, prestige 2 zit er wel aan te komen... al zeg ik dat al een paar weken :puh: (ik zeg het, heb BO even gerust gelaten).

EDIT: Typisch.. Mijn laatste 2 matches die dan weer slecht waren, worden wel aan het theater toegevoegd. Lang leve ongeluk xD

Dat heb ik de laatste tijd ook veel. Best wel vervelend, ben overigens level 34 volgens mij en 8e Prestige.

Geplaatst:

Fuck yeah, heb via een ander forum zonder enige vorm van moeite een First Strike DLC Code gewonnen voor de PC. Heb 'm net geredeemed en Steam is bezig met downloaden. Epic 14 euro uitgespaard. :dans:

Geplaatst:

De DLC maps worden niet veel gekocht bij PCers, Er zijn misschien 20% van de servers die DLC maps gebruiken, en als de server dan overgaat van een oude map naar een nieuwe map word iedereen eruit gekickt omdat ze de map niet hebben. :bonk:

Geplaatst:

Ik ga gewoon m'n standaard servers joinen (meestal nuketown 24/7), en af en toe als ik zin heb eens een first strike only server, waar geen standaard maps tussen zitten.

a1483ab7ae6e126ea0e27c643693b07f.png

:D

traag internet

:-(

Geplaatst:

Dan ik heb trouwens een vraag ik weet niet als ik hem hier mag stellen maar als je via de PS3 store een spel download zijn er meerdere bestanden te downloaden moet je er dan 1 downloaden of ze allemaal?

Geplaatst: (bewerkt)

Dan ik heb trouwens een vraag ik weet niet als ik hem hier mag stellen maar als je via de PS3 store een spel download zijn er meerdere bestanden te downloaden moet je er dan 1 downloaden of ze allemaal?

je moet kijken naar je BLES CODE van je game en dat moet overeen komen van het bestand die je wilt downloaden,normaal staat dat ook op dat bestand.

EDIT:bij DLC is dat toch,weet niet bij volledige games

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

De Bles code staat op de zijkant van je hoesje, die code moet overeen komen met de code van de download.

Geplaatst:

Weet iemand al wanneer het volgende xp weekend is?

Denk het niet. Ik ga er vanuit dat het eerst voorlopig niet meer is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...