Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Er komt sowieso nog wel een nieuw dubbel XP weekend want er komt denk ik nog wel een nieuw map pack. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 29 maart 2011 Rapport Geplaatst: 29 maart 2011 Double-XP weekends zijn er altijd. Ze zijn er zelfs nog voor Red Dead, dus ja.. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Ge-Wel-Dig zeg... Sta ik te schieten met een Stonder36 vanaf een aardig grote afstand... zie ik iemand, Ik schiet er op los word ik geknifed door hem.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Hoe kan dat als je op zo'n grote afstand staat? Weet je wel zeker dat het dezelfde persoon was? Of gebruikte hij hacks / glitches? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 Hoe kan dat als je op zo'n grote afstand staat? Weet je wel zeker dat het dezelfde persoon was? Of gebruikte hij hacks / glitches? moet wel de zelfde persoon zijn achter me stonden nog wat vrienden die me dekking gaven Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2011 Rapport Geplaatst: 30 maart 2011 volgens mij was het in de week dat de DLC maps uitkwamen maar ze doen er inderdaag best lang over. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 (bewerkt) Hoeveel spelers zijn er nog online? Toen ik voor het laatst kwam was het 400.000. Bewerkt: 31 maart 2011 door TheJesusOfSuburbia Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 denk inderdaad dat het er wel minder worden zelf speel ik het ook eigenlijk neit meer. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Je moet eens rond middernacht/1u. online komen, dan zijn de Amerikanen enzo bezig Reageren
thug Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 ik speel zo goed als niet meer online ben verslaafd geraakt aan combat training met 2 spelers. Reageren
vice Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Ik ben sinds paar dagen geleden weer meer begonnen met spelen , heb even minder gespeeld. Vandaag ontdekte ik ook een domste kill tot nu toe xD (naja er zijn er vast wel dommere). We speelde S&D, ik was oa dood (de rest van team ook eigenlijk), en een gast riep een care package heli in, hij kreeg een RC-XD. Hij had nog nooit een RC-XD gebruikt, dus hij spawnde het. En boem xD, hij activeerde hem meteen, waardoor we dus ook die ronde verloren, want hij was de laatste overlevende. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 lol dat was wel erg dom Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 maart 2011 Rapport Geplaatst: 31 maart 2011 Hij kon het ook expres gedaan hebben om een extra ronde te kunnen spelen. Reageren
vice Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Kan. Het hele team was iig aan het "WTF-en" xD. Naja. Beetje off topic dit, maar ik hoop dat er snel info komt over de volgende COD xD. BO is leuk, maar ik ben echt benieuwd naar hoe de volgende (hopelijk) nog beter zal zijn. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 april 2011 Rapport Geplaatst: 1 april 2011 Ik denk dat ze de volgende Call of Duty wel aankondigen in de komende maanden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.