Jump to content

Call of Duty: Black Ops

Recommended Posts

Geplaatst:

Maar bij Search and Destroy krijg je veel meer XP bij het vermoorden van iemand en natuurlijk bij het plaatsen of defusen van de bom.

• Reacties 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

388

• TekaLoca

272

• Flokkert

243

• Cheers.

178

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn favo mode is S&D, maar het was nog vroeg, en ik had zin om wat te spelen, maar had niet echt zin in een objective game, dus deed ik gewoon TDM in Nuketown.

Als ik geen Gunship had, had ik sowieso nooit 34 kills gehaald, en waarschijnlijk weer met meer deaths dan kills.

Ik begon opzich wel goed, die server was zo goed als leeg, 4 spelers begonnen we, en toen waren we ook aan het winnen, tegen het einde van de match was de server weer bijna vol xD.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Prestige 14 lvl 25. Golden Camo = €50.000 per Camo. :S

Dus golden camo kost 50.000cp per wapen :O?

Geplaatst:

Lol, da's wel érg veel. Maar ja, als ik aan het einde van m'n prestige zit, heb ik vaak veel geld op overschot waar ik niets mee doe :puh:. Dus het moet nog wel haalbaar zijn denk ik.

Geplaatst:

Ik heb nu Famas en AK74U gold-camo, het kostte wel wat wager matches vanwege de irritante campers............klote mietjes.

Geplaatst:

Elke keer als ik prestige doe heb ik 150.000cp weggegooit :| (Heb alle plaatjes, layers en achtgrondplaatjes)

Geplaatst:

Ben vandaag 9e Prestige geworden. Had vandaag weer een Tomahawk Across The map. Begint nu wel een gewoonte te worden :puh: En heb gisteren een nieuwe Kill Streak gehaal: 23, stond 33-3 op Discovery geloof ik. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Voor iedere prestige probeer ik een 'vast' wapen te hebben (neemt niet weg dat ik af en toe verander :puh:).

prestige 0 was: AK74u

Prestige 1 was: Famas

Prestige 2 zal zijn: AUG (ik begin met Famas, want AUG unlock je pas later).

Van de 3 vind ik de Famas wel de beste, schiet erg gemakkelijk.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Geef mij maar de AK74U met Rapid Fire. Het is een lekker en goed wapen bij Danger Close. Verder gebruik ik de Galil of de Spectre. :tu:

Geplaatst:

FAMAS, L96A1, AK47 en Spectre(MP5k in het begin). Heb verder geen een wapen gekocht deze prestige (lvl 49) en daardoor heb ik nu 100.000 cp :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...