TekaLoca Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Thanks In dat geval heb ik hem bijna Reageren
Royboow Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Weet je wat ik zo haat aan deze game, van die malloten die dan voor je gaan staan als je ligt te snipen en dat ze je dan verraaien als ze het niet kennen winnen, hebben jullie dat ook? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Dat heb ik nog nooit meegemaakt, alleen dat zou ook kunnen omdat ik haast nooit de sniper erbij pakken. Ik vlieg juist op de vijand af. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 (bewerkt) JA, Ik ben zon malloot. En als je dan wil opstaan gaat dat niet omdat een team maat in de weg staat Bewerkt: 4 april 2011 door Shotyoudie Reageren
Royboow Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 JA, Ik ben zon malloot. En als je dan wil opstaan gaat dat niet omdat een team maat in de weg staat Dat bedoel ik dus, erg irritant. Reageren
vice Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Ik haat snipers . Al vind ik het wel leuk om in een Sniper-Only server te zitten of zo xD. Het ding van sniper is gewoon dat ze vaak onopmerkbaar verstopt zitten, en ze je dan soms in één keer neer kunnen halen. Bij TDM maakt dat niet echt uit, het is gewoon een death erbij, maar bij S&D heb je al meteen verloren in een 'ronde'. Naja, ieder wapen heeft zijn voor en nadelen, ik heb namelijk ook al wel vaak snipers problemen zien hebben als ze de laatste overlevende zijn xD. Als ie dan omringt wordt door anderen is het vaak moeilijk om dat nog te halen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Ik was een keer ghost en sniper dus wou ik er een demper op zetten maar wat blijkt nou te zijn dat je nu 2 in plaats van 1 keer moet schieten Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Ik was een keer ghost en sniper dus wou ik er een demper op zetten maar wat blijkt nou te zijn dat je nu 2 in plaats van 1 keer moet schieten Ja, en volgens de stats zou alleen de range kleiner moeten worden. Maar je hebt nog steeds 2 kogels nodig als je er een meter vanaf staat. En sniper is juist bedoel om zich te verstoppen en heel percies te schieten. Maar in Black Ops gaat dat niet omdat er geen sniper maps zijn, en je moet altijd 2x raken met een silencer. Reageren
Royboow Geplaatst: 4 april 2011 Rapport Geplaatst: 4 april 2011 Ik was een keer ghost en sniper dus wou ik er een demper op zetten maar wat blijkt nou te zijn dat je nu 2 in plaats van 1 keer moet schieten Ja, en volgens de stats zou alleen de range kleiner moeten worden. Maar je hebt nog steeds 2 kogels nodig als je er een meter vanaf staat. En sniper is juist bedoel om zich te verstoppen en heel percies te schieten. Maar in Black Ops gaat dat niet omdat er geen sniper maps zijn, en je moet altijd 2x raken met een silencer. Inderdaad heel vervelend, 1 math mee gespeeld, sniper met silencer. toen gewoon weer eraf gehaald. bagger Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 (bewerkt) Er is iets gelekt over het nieuwe map pack: Klik! Bewerkt: 5 april 2011 door jimmiefitz Reageren
vice Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 (bewerkt) Wel cool, maar het gaat allemaal zo snel xD. Het lijkt wel of al het geld al op is bij Treyarch. Ben tevens (zoals steeds) ook niet van plan die te kopen. Hoe cool ze ook zijn xD. Bewerkt: 5 april 2011 door vice Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Ik kom er niemeer in , ik klik op play , en dan doet geen een knop het meer Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 kan echt zijn maar het ziet er niet zo uit als call of duty 7 zelf dus geloof ik het niet helemaal. Reageren
Royboow Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 kan echt zijn maar het ziet er niet zo uit als call of duty 7 zelf dus geloof ik het niet helemaal. Het zijn waarschijnlijk ook geen ingame screenshots, Zoude leuke levels als het echt waar is, alleen heb ik mp1 nog niet eens.. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 april 2011 Rapport Geplaatst: 5 april 2011 Is allemaal mooi en aardig alleen Call of Duty: Black Ops werkt bij mij nog steeds niet vlekkeloos dus tot die tijd koop ik geen map packs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.